Monday , December 18 2017

बोधन के तलबा को स्कालर शिप्स की इजराई

बोधन, 15 अप्रेल: तेलंगाना उर्दू जर्नलिस्ट फ़ोर्म बोधन के क़ाइदीन के एक वफ़द ने जुमे के रोज़ मीनारीटी फ़ैनांस कारपोरेशन हज हाउज़ हैदराबाद पहुंच कर नौ मुक़र्रर जनरल मैनेजर जनाब सय्यद विलाय‌त अली से मुलाक़ात करके उन्हें तरक़्क़ी मिलने पर

बोधन, 15 अप्रेल: तेलंगाना उर्दू जर्नलिस्ट फ़ोर्म बोधन के क़ाइदीन के एक वफ़द ने जुमे के रोज़ मीनारीटी फ़ैनांस कारपोरेशन हज हाउज़ हैदराबाद पहुंच कर नौ मुक़र्रर जनरल मैनेजर जनाब सय्यद विलाय‌त अली से मुलाक़ात करके उन्हें तरक़्क़ी मिलने पर मुबारकबाद पेश की। इस मौक़े पर जनरल मैनेजर से बोधन शहर के इक़रा मॉडल हाई स्कूल के तलबा की साल 2011-12 की स्कालरशिप की रक़म‌ अदम इजराई की जानिब तवज्जो दिलाई।

उन्होंने फ़ौरी तौर पर अपने दफ़्तर में मौजूद मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को तलब करके मज़कूरा रक़म की अदम इजराई के ताल्लुक़ से दरयाफ़्त किया, बादअज़ां उन्होंने बोधन के सहाफ़ियों को स्कालरशिप की रक़म की इजराई में ताख़ीर की वजह बताई और उन्होंने बताया कि 158 तलबा में से 149 तलबा के स्कालरशिप की दरख़ास्तें दरुस्त पाई गईं।

उन्होंने बताया कि चहारशंबा तक बोधन के उर्दू मीडियम मदरसा इक़रा मॉडल हाई स्कूल के तलबा की रुकी हुई स्कालरशिप की इजराई का यक़ीन दिलाया और उन्होंने बताया कि साल 2012-13 की स्कालरशिप की इजराई तवक़्क़ो है कि एक‌ मई तक जारी की जाएगी। उन्होंने बताया कि EPASS के ज़रिये स्कालरशिप और फ़ीस एमबरसमेंट की इसी साल से इजराई अमल में आरही है जबकि तवक़्क़ो है कि आइन्दा माह के पहले हफ़्ते तक रक़म की इजराई अमल में आएगी।

जनाब सय्यद विलाय‌त हुसैन से मुलाक़ात करने हज हाउज़ पहुंचने वाले सहाफ़ियों के वफ़द में सदर फ़ोर्म डा. नवाब लतीफ़ुद्दीन क़ुरैशी( मुंसिफ़) जनाब ख़ुरशीद अख़तर ( सियासत) जनाब अबदुल्लाह क़ुरैशी ( राष़्ट्रा सहारा) जनाब साजिद ख़ान( सियासत रनजल मंडल ) जनाब अबदुलक़ुद्दूस रोज़नामा निज़ामाबाद मॉर्निंग टाईम्स के इलावा सहाफ़ी जनाब मुहम्मद उमर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT