Friday , December 15 2017

बोधन डिपो में एन एम यू की हार

बोधन।इंतेख़ाबात में बोधन बस डिपो में तेलंगाना मज़दूर यूनीयन ने अपने क़रीबी हरीफ़ एन एम यू के मुक़ाबले 96 वोटों की अक्सरीयत से टी एम यू ने कामयाबी हासिल की। बोधन डिपो में जुमला राय दहिंदगान की तादाद 551 है इन में से 530 वोटर्स ने हक़ रायदही क

बोधन।इंतेख़ाबात में बोधन बस डिपो में तेलंगाना मज़दूर यूनीयन ने अपने क़रीबी हरीफ़ एन एम यू के मुक़ाबले 96 वोटों की अक्सरीयत से टी एम यू ने कामयाबी हासिल की। बोधन डिपो में जुमला राय दहिंदगान की तादाद 551 है इन में से 530 वोटर्स ने हक़ रायदही का इस्तेमाल किया।

कामयाब यूनीयन तेलंगाना मज़दूर यूनीयन को 294 वोट हासिल हुए जबकि नैशनल मज़दूर यूनीयन को 198 और स्टाफ़ अटेंडर वर्कर्स यूनीयन को सिर्फ़ 29 वोट हासिल हुए और 9वोट मुस्तर्द क़रार दिए गए।इस तरह रियास्ती सतह पर मुस्लिमा हैसियत हासिल करने मुक़ाबले में हिस्सा लेने वाली चार यूनियनों में टी एम यू की हलीफ़ यूनीयन आर टी सी एम्प्लॉयस‌ यूनीयन का यहां बोधन डिपो में पलड़ा भारी रहा जुमला 530 वोटों में से275 वोट एम्प्लॉयस‌ यूनीयन ने हासिल किए और नैशनल मज़दूर यूनीयन ने20 स्टाफ़ एंड वर्कर्स यूनीयन ने 24 कार मीका सिं ने दो और फ़ैडरेशन ने सिर्फ़ एक वोट हासिल किया।

बोधन बस डिपो के क़ियाम 1985-से अब तक सिवाए एक मीयाद के हमेशा नैशनल मज़दूर यूनीयन का यहां ग़लबा रहा। यहां हुई राय दही के दौरान पर असिस्टिंग ऑफीसर के फ़राइज़ पी मोहन ने अंजाम दिए। उनके अलावा टी राजू, पी लतीफ़ ख़ां, अज़ीज़ मियां डिपो मैनेजर सत्य ना रावना, सी ई डिपो रमना के अलावा सर्कल इन्सपैक्टर पुलिस बोधन शंकरिया ने पुरअमन राय दही के लिए मज़ीद‌ इंतेज़ामात किए।

TOPPOPULARRECENT