बोधन में क़ुफ़ल शिकनी के ज़रीये सरका की वारदात

बोधन में क़ुफ़ल शिकनी के ज़रीये सरका की वारदात
मुहल्ला शरबती कनाल क़दीम बसस्टैंड बोधन के करीब वाक़्ये किराना दूकान के मालिक निज़ाम उद्दीन के मकान में चोरी का वाक़िया पेश आया। पुलिस के मुताबिक़ सारकेन ने क़ुफ़ल शिकनी के ज़रीये घर में दाख़िल हुए और मकान में मौजूद अलमारी के क़ुफ़ुल को

मुहल्ला शरबती कनाल क़दीम बसस्टैंड बोधन के करीब वाक़्ये किराना दूकान के मालिक निज़ाम उद्दीन के मकान में चोरी का वाक़िया पेश आया। पुलिस के मुताबिक़ सारकेन ने क़ुफ़ल शिकनी के ज़रीये घर में दाख़िल हुए और मकान में मौजूद अलमारी के क़ुफ़ुल को तोड़ कर इस में मौजूद ढाई लाख रुपये नक़द रक़म और 12 तोले तिलाई ज़ेवरात लेकर चलते बने इस मकान में मौजूद दूसरी अलमारी का ताला तोड़ने की नाकाम कोशिश की। मालिक मकान अपने किसी अज़ीज़ के पास तक़रीब में शिरकत करने गए हुए थे रात दो बजे वापिस लौटने के बाद उन्हें घर में हुए सरका की वारदात का इलम हुआ।

डी एस पी बोधन मुहम्मद ग़ौस मुही उद्दीन ने वारदात के मुक़ाम का मुआइना किया और क्लोज़ टीम को तलब कर के सारकेन की उंगलियों के निशानात-ओ-दीगर शवाहिद हासिल् किये। उन्होंने बताया कि मुश्तबा आदी सारकेन पर कड़ी नज़र रखी जा रही है।

डी एस पी ने यकीन दिलया कि सारकेन को बहुत जल्द गिरफ़्तार करलिया जाएगा। वाज़िह हो कि इस शरबती कनाल के इलाके में वाक़्ये बालाजी लैब के मालिक के मकान में सरका हुए तक़रीबा दो माह का अर्सा गुज़रा लेकिन आज तक किसी की गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई।

सार्क लैब मालिक के मकान में क़ुफ़ल शिकनी कर के दाख़िल हो कर अलमारी का ताला तोड़ कर इस में रखी हुई रक़म 50 हज़ार रूपयों का सरका करलिया था। मालिक लैब प्रकाश अपने अफ़राद ख़ानदान के साथ तक़रीब में शिरकत करने गए हुए थे।

Top Stories