Tuesday , December 12 2017

बोधन में दसवीं के इमतेहानात से मुताल्लिक़ जायज़ा मीटिंग

बोधन में मुनाक़िदा मुबस्सिरीन के मीटिंग से डी ई ओ निज़ामबाद श्रीनिवास चारी ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि 25 मार्च ता 11अप्रैल जारी दसवीं जमात के सालाना इमतेहान के पुरअमन इनइक़ाद की ज़िम्मेदारी आप लोगों पर है। उन्होंने कहा कि मज़कूरा तवा

बोधन में मुनाक़िदा मुबस्सिरीन के मीटिंग से डी ई ओ निज़ामबाद श्रीनिवास चारी ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि 25 मार्च ता 11अप्रैल जारी दसवीं जमात के सालाना इमतेहान के पुरअमन इनइक़ाद की ज़िम्मेदारी आप लोगों पर है। उन्होंने कहा कि मज़कूरा तवारीख़ के दौरान इमतेहान के वक़्त इमतेहानी मराकज़ के क़रीब वाक़्ये तमाम ज़ीराक्स सेंटरस बंद करदिए जाऐंगे और मराकिज़ के क़रीब दफ़ा 144 नाफ़िज़ रहेगा और इमतेहानी मर्कज़ में सेलफोन रखने की किसी को इजाज़त नहीं होगी।

निज़ामबाद में जुमला 109 मराकिज़ क़ायम किए गए जहां पर 18323 तलबा और 18292 तालिबात इमतेहान तहरीर करेंगे। उन्होंने मुबस्सिरीन से कहा कि वो तफ़वीज़ करदा मराकिज़ पर बख़ूबी फ़राइज़ अंजाम दें किसी भी मुश्तबा फ़र्द को इमतेहानी मर्कज़ में दाख़िले की इजाज़त ना दी जाये। इस मीटिंग में डिवीज़न एजूकेशनल ऑफीसर पदमानाभिम अस्सिटेंट कमिशनर बराए इमतेहानात नागेश्वर राव‌ भी शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT