Tuesday , December 12 2017

बोपन्ना की आसाम से अलैहदगी, 4 साला कामयाब सफ़र का इख़तेताम

नई दिल्ली 29 नवंबर (ए पी) हिंदूस्तानी टेनिस स्टार रोहन बोपन्ना ने आज अपने पाकिस्तानी टेनिस साथी खिलाड़ी आसाम उल-हक़ क़ुरैशी के साथ अलैहदगी की तौसीक़करदी है। इस तरह हिंद। पाक खिलाड़ियों की ये मिसाली जोड़ी का इख़तताम अमल में आया है

नई दिल्ली 29 नवंबर (ए पी) हिंदूस्तानी टेनिस स्टार रोहन बोपन्ना ने आज अपने पाकिस्तानी टेनिस साथी खिलाड़ी आसाम उल-हक़ क़ुरैशी के साथ अलैहदगी की तौसीक़करदी है। इस तरह हिंद। पाक खिलाड़ियों की ये मिसाली जोड़ी का इख़तताम अमल में आया है। बोपन्ना ने कहा कि वो 2012सीज़न का आग़ाज़ महेश भूपति के साथ करेंगे।

दूसरी जानिब आसाम उल-हक़ क़ुरैशी की जानिब से मौसूला ख़बर में जैन जूलियन राजर के साथ जोड़ी बनाने की तौसीक़ करदी गई है और वो ऑस्ट्रेलियन ओपन में अपने नए साथी के साथ शिरकत करेंगे। बोपन्ना के बमूजब अब जैसा कि सीज़न का इख़तताम होचुका हैलिहाज़ा में आइन्दा सीज़न में महेश भूपति के साथ खेलने की तसदीक़ करता हूँ। आसाम उल-हक़ क़ुरैशी के साथ अलैहदगी पर तफ़सीलात ना बताते हुए बोपन्ना ने सिर्फ इतना कहा कि किस के साथ मुझे खेलना है ये मेरा अपना फ़ैसला है।

आसाम के साथ मैंने कामयाब साल गुज़ारा है लेकिन नया साल में भूपति के साथ शुरू करूंगा। बोपन्ना और आसाम उल-हक़ क़ुरैशी ने 2007-में अपने जोड़ी बनाई थी और इस वक़्त वो मारूफ़ जोड़ी भी नहीं थे लेकिन गुज़श्ता बरस यू ऐस ओपन के फाईनल में रसाई के इलावा आलमी दर्जा बिन्दी में 9 वां मुक़ाम हासिल करते हुए इस हिंद। पाक जोड़ी ने यादगार फ़ुतूहात हासिल किए थी।

नीज़ इस जोड़ी ने हिंदूस्तान और पाकिस्तान के लिए एक मिसाली जोड़ी क़ायम की थी जिस ने अपने 4 साला कामयाब सफ़र में खेल की मुसबत अंदाज़ में तशहीर की थी। लंदन ओलम्पिक 2012-ए-के पेशे नज़र भूपति के साथ जोड़ी बनाने पर किए गए सवाल पर बोपन्ना ने ख़ामोशी इख़तियार की। बोपन्ना की भूपति के साथ जोड़ी बनाने के फ़ैसले ने ना सिर्फ हिंद। पाक जोड़ी को ख़तन करदिया है बल्कि भूपति। लैंडर पीस जोड़ी भी अब तारीख़बन चुकी है।

TOPPOPULARRECENT