Friday , December 15 2017

बोशीर न्यूक्लीयर प्लांट को ख़ुसूसी टीम रवाना की जाये

रियाज़, 15 अप्रेल: ख़लीज तआवुन कौंसल ने इंटरनेशनल इन्सपेक्टर्स को ईरान के बोशीर न्यूक्लीयर प्लांट रवाना करने पर ज़ोर दिया है, ताकि इस इलाक़े में हालिया ज़लज़ले के बाद इमकानी ताबकारी असरात के ताल्लुक़ से तशवीश का अज़ाला होसके। जी सी सी के स

रियाज़, 15 अप्रेल: ख़लीज तआवुन कौंसल ने इंटरनेशनल इन्सपेक्टर्स को ईरान के बोशीर न्यूक्लीयर प्लांट रवाना करने पर ज़ोर दिया है, ताकि इस इलाक़े में हालिया ज़लज़ले के बाद इमकानी ताबकारी असरात के ताल्लुक़ से तशवीश का अज़ाला होसके। जी सी सी के सरबराह अबदूल्लतीफ़ अलज़यानी ने आज मुनाक़िदा हंगामी इजलास के बाद बताया कि इंटरनेशनल एटॉमिक अनर्जी एजेंसी से मुतालिबा किया गया कि वो बोशीर न्यूक्लीयर प्लांट के मुशाहिदे के लिए माहिरीन पर मुश्तमिल टेक्नीकल टीम रवाना करें।

उन्होंने कहा कि ये ज़लज़ला इस इलाक़े में न्यूक्लियर प्लांट के तहफ़्फ़ुज़ के बारे में ख़तरे की अलामत है। क्योंकि ये इलाक़ा ज़लज़लों के लिए इंतिहाई हस्सास तसव्वुर किया जा रहा है। उन्होंने ओहदेदारों को ख़बरदार किया कि ईरान के न्यूक्लीयर प्लांट से ताबकारी मादों के इख़राज के नतीजा में ख़लीजी मुमालिक पर इंतिहाई मनफ़ी असरात मुरत्तिब होंगे। इस ज़लज़ले में 37 अफ़राद हलाक और 850 ज़ख़मी होगए थे जबकि इस ज़लज़ले के असरात दीगर मुमालिक कोएत अम्मान सऊदी अरब और मुत्तहिदा अरब इमारात में भी महसूस किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT