Thursday , December 14 2017

बोस्टन धमाके, अमेरीकी हुकूमत की कारस्तानी

वाशिंगटन, 3 मई: (ए एन आई) नेहमस्पायर के रिपब्लिकन रुकन ने दावा किया है कि बोस्टन मैराथन बम धमाकों के लिए अमेरीकी हुकूमत ज़िम्मेदार है। स्टेट रिपब्लिकन स्टेलाटरमपले ने फेसबुक पेज पर अपने मेज़बान ग्लेन बिक के साथ बातचीत करते हुए कहा

वाशिंगटन, 3 मई: (ए एन आई) नेहमस्पायर के रिपब्लिकन रुकन ने दावा किया है कि बोस्टन मैराथन बम धमाकों के लिए अमेरीकी हुकूमत ज़िम्मेदार है। स्टेट रिपब्लिकन स्टेलाटरमपले ने फेसबुक पेज पर अपने मेज़बान ग्लेन बिक के साथ बातचीत करते हुए कहा कि ये हमला और इसके बाद मुश्तबा अफ़राद की तलाश के दौरान की जा रही कार्रवाई से पता चलता है कि ये धमाका अमेरीकी हुकूमत की कारस्तानी थी।

अख़बार हफ़िंगटन पोस्ट के मुताबिक़ इस ख़ातून रिपब्लिकन रुकन ने कहा कि बम धमाकों का मंसूबा वफ़ाक़ी हुकूमत ने बनाया था। फेसबुक पर होने वाली बातचीत के वीडीयो में मेज़बान एलेक्स जॉन्स ने इस मौज़ू पर 8 मिनट तक तबादला-ए-ख़्याल किया। नेहमस्पायर की डेमोक्रेटिक पार्टी ने स्टरीट रिपब्लिकंस के इस बयान की शदीद मुज़म्मत की और कहा कि इन का बयान नाक़ाबिल-ए-क़बूल है।

रिपब्लिकन रुकन ने मज़ीद दावा किया कि इनका ईक़ान है कि ऐसे कई सुबूत मिलते हैं जिससे साबित होता है कि बोस्टन बम धमाकों के पीछे अमेरीकी हुकूमत का हाथ है। उन्होंने ये भी सवाल किया कि आख़िर एफ़ बी आई ने बम धमाकों के बाद सऊदी अरब के तालिब-ए-इल्म के मकान की तलाशी क्यों ली और इस के बाद सऊदी सफ़ीर से सेक्रेटरी आफ़ स्टेट जान कैरी की मुलाक़ात के बाद इस तहक़ीक़ात के अमल को रोक दिया गया।

आख़िर क्यों? ट्रमपले ने मज़ीद कहा कि दहशतगर्दी की तहक़ीक़ात करना मेरा काम नहीं है, लेकिन मैं इतना तो कह सकती हूँ कि मीडीया को इस तरह के वाक़ियात पर तहक़ीक़ात करनी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT