Thursday , December 14 2017

बोस्टन में धमाके , 03 हलाक कई ज़ख़्मी

बोस्टन, 16 अप्रैल: ( एजैंसीज़) अमेरीका के शहर बोस्टन में आज मशहूर मैराथन ( दौड़ ) के दौरान दो ताक़तवर बम धमाके हुए जिस के नतीजे में 03 अफ़राद हलाक और 60 ज़ख़्मी हो गए । बोस्टन मैराथन का मुक़ाम देखते ही देखते वहशत नाक हो गया जहां लोग ख़ौफ़ के आलम मे

बोस्टन, 16 अप्रैल: ( एजैंसीज़) अमेरीका के शहर बोस्टन में आज मशहूर मैराथन ( दौड़ ) के दौरान दो ताक़तवर बम धमाके हुए जिस के नतीजे में 03 अफ़राद हलाक और 60 ज़ख़्मी हो गए । बोस्टन मैराथन का मुक़ाम देखते ही देखते वहशत नाक हो गया जहां लोग ख़ौफ़ के आलम में इधर उधर भागने लगे । ओहदेदारों ने बताया कि धमाका के इस मुक़ाम पर मज़ीद धमाके आलात भी बरामद हुए हैं।

फौक्स न्यूज़ के मुताबिक़ ज़ख़्मियों की तादाद में इज़ाफ़ा हो सकता है और इन में अक्सर की हालत तशवीशनाक है । बोस्टन में एथलीट्स की दौड़ का ये प्रोग्राम एक सानिहा में तब्दील हो गया और ऐनी शाहिदीन के मुताबिक़ ग़ैर मुतवक़्क़े बम धमाकों की वजह से अवाम में दहशत फैल गई ।

बताया जाता है कि ये दो धमाके ज़ोरदार आवाज़ के साथ हुए और पाँच सेकेंड के फ़र्क़ से हुए । इमरजेंसी गाड़ियों ने फ़ौरी इस मुक़ाम का मुहासिरा कर लिया । एक ऐनी शाहिद डेव वेजल ने धमाकों के अंदरून चंद मिनट ट्वीटर पर लिखा कि इस ने महलोकेन् के जिस्म के टुकड़े उड़ते हुए देखे । उन के पैर दूर जा गिरे थे । इसने कहा कि दो धमाके हुए और ऐसे वक़्त हुए जबकि दौड़ में शामिल खिलाड़ी अपनी मंज़िल की तरफ़ आ रहे थे ।

इसने धमाकों के बाद के मुनाज़िर को इंतिहाई दहशतनाक और नाक़ाबिल बयान क़रार दिया। पुलिस ने बताया कि उन्हें मज़ीद धमाको के आलात का पता चला है और अवाम से उन्होंने फ़ौरी इस मुक़ाम से चले जाने की अपील की । एक धमाका सिटी लाइब्रेरी के बाहर करने का मंसूबा बनाया गया था ।

एक और ओहदेदार ने बताया कि इन दो धमाकों में शेल्स का इस्तेमाल किया गया जो वहां मौजूद अवाम और दौड़ में हिस्सा लेने वालों पर स्प्रे की शक्ल में फैल गया और इस में तेज़ धारदार अशिया मौजूद थी । ताहम दीगर ओहदेदारों ने उस की तौसीक़ नहीं की । एक और ऐनी शाहिद ने बताया कि हर जगह ख़ून बिखरा हुआ नज़र आ रहा था । बोस्टन मैराथन के लिए हेडक्वार्टर की हैसियत रखने वाली बोस्टन की ले नोक्स होटल को पीर के दिन सेक्युरिटी वाक़िया के बाद मुक़फ़्फ़ल कर दिया गया था ।

मीडिया सेंटर पर मौजूद नुमाइंदों ने बताया कि उन्होंने दो धमाकों की आवाज़ें सुनी । हुक्काम ने फ़ौरी मैराथन दौड़ की आख़िरी हद का मुहासिरा कर लिया और अवाम को वहां से दूर हटा दिया। एक ऐनी शाहिद एंड्री स्ट्रोरर ने जो धमाके के वक़्त वहां मौजूद था बताया कि ये धमाके काफ़ी ज़ोरदार थे और कई लोग इस का शिकार हो गए ।

एन ई सी उन के रिपोर्टर जॉकी ब्रूनो ने ट्वीटर पर लिखा कि इस ने महलोकेन् के पैरों को दूर गिरे हुए देखा । इस ने भी दो धमाकों की तौसीक़ की और बताया कि दौड़ में हिस्सा लेने वाले अपनी मंज़िल के करीब पहूंच रहे थे कि ये धमाके हुए जो नाक़ाबिल बयान मंज़र पेश कर रहे थे । चेरी फ़ालगोस्ट धमाका के वक़्त दौड़ में शरीक अपने शौहर का इंतेज़ार कर रही थी ।

इस ने बताया कि किसी भी लम्हे इसका शौहर दौड़ मुकम्मल करने वाला था और उसे पता नहीं था कि यहां इस तरह का धमाका होगा और ये बिल्डिंग ज़द में आएगी । इस ने बताया कि ज़ोरदार आवाज़ों के बाद हर तरफ़ बिखरे हुए शीशे नज़र आए । इस के सर को भी ज़ख़्म आए और उसे पता नहीं कि आख़िर ये क्या चीज़ थी । दौड़ में हिस्सा लेने वाले खिलाड़ी और मुंतज़मीन को परेशान कुन हालात में देखा गया और वो अफ़रातफ़री के आलम में इधर उधर भाग रहे थे ।

ज़ख़्मी होने वाले तमाशाइयों को मेडीकल खेमा में ले जाया गया । हालाँकि ये खेमा दौड़ में थक जाने वाले खिलाड़ियों के लिए क़ायम किया गया था । एक शख़्स ने बताया कि इस ने खिलाड़ियों के लिए मौजूद मेडीकल ख़ेमे में दूसरे मुतासरीन-ओ-ज़ख़्मियों को ले जाते हुए देखा ।

एक ख़ातून जो अगरचे दौड़ में शामिल नहीं थी लेकिन वो धमाका की ज़द में आ गई और इस के पैर से ख़ून निकल रहा था । बोस्टन पुलिस ऑफीसर ने फ़ौरी उसे मेडीकल ख़ेमे मुंतक़िल किया। एक शख़्स ने बताया कि तकरीबन 3 घंटे बाद दौड़ में कामयाब होने वाले खिलाड़ियों ने जैसे ही अपनी मंज़िल को उबूर ( पार) किया इस के फ़ौरी बाद बोले स्टोन स्ट्रीट की शुमाली सिम्त ज़ोरदार धमाका हुआ ।

इसके चंद सकंड बाद एक और धमाका हुआ । दौड़ में शरीक लारा मैक्लीन ( टोरंटो) ने बताया कि इस ने मेडीकल ख़ेमे के बाहर दो धमाकों की आवाज़ें सुनी , उस की वजह से कई लोग ज़ख़मी हो गए और उन्हें ईलाज केलिए इसी मेडीकल ख़ेमे में ले जाते देखा।

TOPPOPULARRECENT