Sunday , December 17 2017

बोस्टन रिपोर्ट पर आज़म ख़ान से पूछगिछ आम वाक़िया :सलमान ख़ूर्शीद

उलमाती, 27 अप्रैल: ( पी टी आई ) वज़ीर ए ख़ारेजा सलमान ख़ूर्शीद ने अमेरीका के बोस्टन रिपोर्ट पर उत्तरप्रदेश के वज़ीर आज़म ख़ान को रोक लेने की अहमियत को घटाते हुए कहा कि इस मुल्क ( अमरीका ) में सफ़र के सख़्त तरीन इमीग्रेशन क़वानीन हैं। इसके साथ ख़

उलमाती, 27 अप्रैल: ( पी टी आई ) वज़ीर ए ख़ारेजा सलमान ख़ूर्शीद ने अमेरीका के बोस्टन रिपोर्ट पर उत्तरप्रदेश के वज़ीर आज़म ख़ान को रोक लेने की अहमियत को घटाते हुए कहा कि इस मुल्क ( अमरीका ) में सफ़र के सख़्त तरीन इमीग्रेशन क़वानीन हैं। इसके साथ ख़ूर्शीद ने कहा कि हिंदूस्तान ने हमेशा ही इस किस्म के वाक़ियात में अज़ीम तर हसासीयत और ख़ैरसिगाली की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और चाहता है कि आम ज़ाबता कार से इन्हिराफ़ ना किया जाये ।

हकूमत-ए-हिन्द ऐसे वाक़ियात में ना सिर्फ़ किसी ख़ुसूसी रुतबा के शख़्स ही नहीं बल्कि अपने आम शहरियों के मसाइल पर ग़ैरमामूली तवज्जा देती है । ख़ुरशीद ने जो फ़िलहाल क़ज़ाकिस्तान के दौरे पर हैं अख़बारी नुमाइंदों के सवाल पर जवाब दिया कि मुझे तमाम तफ़सीलात का इल्म नहीं है लेकिन ये भी एक हक़ीक़त है कि अमेरीका में सफ़र के क़वाइद हैं।

इमीग्रेशन काउंटर्स पर इसी सूरत-ए-हाल से गुज़रना पड़ता है । सब के लिए यकसाँ तरीका कार इख़तियार किया जाना है । ये एक वसीअ तर तरीका कार है जो मख़सूस यह मुंतख़ब पैमाने पर मुसाफिरैन के नाम , पस-ए-मंज़र और जामि जांच के लिए इस्तेमाल नहीं किया जाता बल्कि कंप्यूटर से मरबूत होता है ।

उन्होंने कहा कि बहरहाल इस मसला को मुताल्लिक़ा हुक्काम से रुजू किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT