Tuesday , December 12 2017

ब्यारम से मुताल्लिक़ रिमार्क्स सदर प्रदेश कांग्रेस तनाज़ा में घिर गए

हैदराबाद 24 अप्रैल ( सियासत न्यूज़ ) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना की जानिब से ब्यारम मादिनी ज़ख़ाइर के ख़िलाफ़ किए गए रिमार्क्स उन के लिए महंगे साबित हो रहे हैं । ख़ुद कांग्रेस के क़ाइदीन उन पर नाराज़गी का इज़हार कर

हैदराबाद 24 अप्रैल ( सियासत न्यूज़ ) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना की जानिब से ब्यारम मादिनी ज़ख़ाइर के ख़िलाफ़ किए गए रिमार्क्स उन के लिए महंगे साबित हो रहे हैं । ख़ुद कांग्रेस के क़ाइदीन उन पर नाराज़गी का इज़हार करते हुए उन के रिमार्क्स को मज़हकाख़ेज़ क़रार दे रहे हैं।

गर्वनमैंट चीफ व्हिप जी वेंकट रमना रेड्डी ने कहा कि वो सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी के रिमार्क्स ब्यारम के मादिनी ज़ख़ाइर स्टील फैक्ट्री क़ायम करने के लिए नाकाफ़ी और गैर मयारी होने का दावा करने से इत्तिफ़ाक़ ना करने का एलान करते हुए उन्हों ने कहा कि ब्यारम में स्टील प्लांट क़ायम करने का तेलंगाना के अवाम बरसों से मुतालिबा कर रहे हैं।

अपोज़ीशन जमातों पर भी सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो उस को गैर ज़रूरी मसअला बना रहे हैं सी पी आई की रुक्न असेंबली चन्द्रवती की उन के ख़िलाफ़ आइद कर्दा इल्ज़ामात को बे बुनियाद क़रार दिया है।

TOPPOPULARRECENT