Tuesday , July 17 2018

भगवा पार्टी के इजलासों में तलब करने पर शिरकत का शत्रुघ्न सिन्हा का तयक़्क़ुन

कूची: अदाकार से बी जे पी रुकन पार्लीमेंट बन जानेवाले शत्रुघ्न सिन्हा ने जो अपने हालिया मुसलसल बयानात की वजह से तनाज़ात पैदा करते रहे हैं इस बात की तरदीद कर दी कि वो पार्टी से नाराज़ हैं। उन्होंने तयक़्क़ुन दिया कि वो भगवा पार्टी के सिर्फ उन इजलासों में शिरकत करेंगे जिनमें शिरकत की उन्हें दावत दी गई हो।

उन्होंने कहा कि अपनी नेक ख़ाहिशात और गरम-जोश जज़बात के बावजूद बी जे पी ने फ़ैसला किया है कि मज़ीद तनाज़ात पैदा नहीं होने देगी। चुनांचे वो भी सूरत-ए-हाल को मज़ीद पेचीदा बनाना नहीं चाहते। बिहार इंतेख़ाबात के जारी रहने के पेश-ए-नज़र शत्रुघ्न सिन्हा एहमियत रखते हैं क्योंकि वो पटना साहिब के रुकन पार्लीयामेंट हैं।

उन्होंने कहा कि वो अपने पार्लीमानी फ़राइज़ अदा करेंगे और पार्टी उम्मीदवारों को कामयाबी से हमकनार करवाने की कोशिश करेंगे। उन्होंने कहा कि यही वजह है कि वो मंज़र से ग़ायब हींओर अपने पार्लीमानी फ़राइज़ अंजाम दे रहे हैं। इस सवाल पर कि बिहार इंतेख़ाबात में कौन कामयाबी हासिल करेगा।

उन्होंने जवाब दिया कि ये फ़ैसला करना अवाम का काम है लेकिन उन्हें उम्मीद है उनकी ख़ाहिश है और वो दुआ करते हैं कि बिहार में बी जे पी को कामयाबी हासिल हो जाएगी ताकि तरक़्क़ी अमन और ख़ुशहाली के रास्ते पर पेशरफ़त करसके लेकिन आख़िर-ए-कार वो नजूमी तो नहीं है इस लिए फ़िलहाल वो कुछ नहीं कह सकते।

उन्होंने बुनियादी हक़ायक़ का भी जायज़ा नहीं लिया है लेकिन उनकी नेक ख़ाहिशात हमेशा उनकी पार्टी के हक़ में रहेंगी और वो चाहेंगे कि बेहतरीन शख़्स और बेहतरीन पार्टी का अवाम इंतेख़ाब करें। ये कहने पर कि गुज़िशता इंतेख़ाबात में वो इंतेख़ाबी मुहिम में सबसे आगे थे उन्होंने कहा कि वो नाराज़ नहीं हैं।

TOPPOPULARRECENT