Saturday , December 16 2017

भद्रवाह और कशटवार में फिर‌ ज़लज़ले के झटके

जम्मू 4 मई (पी टी आई) एक कम शिद्दत के ज़लज़ले ने कशटवार, वादई भद्रवाह और ज़िले डोडा के मज़ाफ़ाती इलाक़ों को दहलाकर रख दिया। अवाम में दहश्त फैल गई। आज के ज़लज़ले के झटकों की शिद्दत रीख़तर पैमाना पर 3.7 रिकार्ड की गई। ज़िला का मब्दा कशटवार के इलाक़

जम्मू 4 मई (पी टी आई) एक कम शिद्दत के ज़लज़ले ने कशटवार, वादई भद्रवाह और ज़िले डोडा के मज़ाफ़ाती इलाक़ों को दहलाकर रख दिया। अवाम में दहश्त फैल गई। आज के ज़लज़ले के झटकों की शिद्दत रीख़तर पैमाना पर 3.7 रिकार्ड की गई। ज़िला का मब्दा कशटवार के इलाक़े में था।

ताहम फ़ौरी तौर पर किसी की मौत या हलाक होने की इत्तिला नहीं मिली। भद्रवाह , डोडा और कशटवार के इलाक़ों में आज के ज़लज़ले के झटके पिछ्ले चार दिन के दौरान 16 वीं झटके थे। सब से ज़्यादा तादाद में ग्यारह झटके चहारशंबे के दिन रिकार्ड किए गए थे। 31 मार्च को भद्रवाह में एक, 1 मई को 3 , फिर‌ 3 और आज एक ज़लज़ले का झटका महसूस किया गया।

इबतिदाई इत्तिलाआत के बमूजब 150 इमारत बिशमोल स्कूल्स, स्पिटल्स, सरकारी इमारतें, ख़ानगी मकान, भद्रवाह और दीगर इलाक़ों में जुज़वी तौर पर मुतास्सिर हुए। 220 मकानों में शिगाफ़ पड़ गए और भद्रवाह । चंबा पुतली में ज़लज़ले के झटकों की वजह से मामूली सा नुक़्सान पहूँचा।

TOPPOPULARRECENT