Tuesday , June 26 2018

भानू से फ़र्ज़ंद कार्तीक के रवाबित की इत्तिलाआत मुस्तर्द : सबीता इंदिरा रेड्डी

नलगूंडा । ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर दाख़िला ( गुह मंत्री ) सबीता इंदिरा रेड्डी ने इन मीडिया इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि इन के फ़र्ज़ंद कार्तीक रेड्डी के सोरी क़त्ल केस के कलीदी मुल्ज़िम भानू करण के साथ रवाबित हैं । मीडिया

नलगूंडा । ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर दाख़िला ( गुह मंत्री ) सबीता इंदिरा रेड्डी ने इन मीडिया इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि इन के फ़र्ज़ंद कार्तीक रेड्डी के सोरी क़त्ल केस के कलीदी मुल्ज़िम भानू करण के साथ रवाबित हैं । मीडिया नुमाइंदों से बात करते हुए वज़ीर दाख़िला ने इन इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि इन के फ़र्ज़ंद सोरि क़त्ल में मुलव्वस हैं ।

उन्हों ने कहा कि सी आई डी को इस बात का इख़तियार है कि वो तहकीकात के दौरान किसी को भी गिरफ़्तार कर सकती है । उन्हों ने कहा कि सोरि क़त्ल से ताल्लुक़ पाए जाने पर बशूमुल मेरे फ़र्ज़ंद कार्तीक सी आई डी किसी को भी गिरफ़्तार कर सकती है ।

वज़ीर दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी ने दूसरी जानिब से भानू करण की गिरफ़्तारी पर सी आई डी को मुबारकबाद दी है । तेल्गुदेशम , कांग्रेस क़ाइदीन की जानिब से शराब स्क़ाम पर धरने पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए वज़ीर दाख़िला ने कहा कि दोनों जमातों ने क़बल अज़ वक़्त धरने की इजाज़त हासिल नहीं की और ज़िला हुक्काम के लिए ला एंड आर्डर का मसला पैदा किया ।

उन्हों ने बताया कि अलाहिदा तेलंगाना एहतिजाज में शिरकत करने वाले तलबा के ख़िलाफ़ केस के मुताल्लिक़ पुलीस मुक़द्दमात को बरख़ास्त करने की फाईल चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के ज़ेर ग़ौर है ।

TOPPOPULARRECENT