Monday , December 18 2017

भारत बंद को तेलगु देशम की मुकम्मल ताईद : चंद्रा बाबू नायडू

हैदराबाद । ३१ । मई (सियासत न्यूज़) तेलगु देशम पार्टी ने 31 मई के भारत बंद को मुकम्मल ताईद फ़राहम करने का ऐलान करते हुए अवाम से अपील की कि पैट्रोल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ किए जाने वाले इस बंद में हिस्सा लेते हुए उसे कामयाब बन

हैदराबाद । ३१ । मई (सियासत न्यूज़) तेलगु देशम पार्टी ने 31 मई के भारत बंद को मुकम्मल ताईद फ़राहम करने का ऐलान करते हुए अवाम से अपील की कि पैट्रोल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ किए जाने वाले इस बंद में हिस्सा लेते हुए उसे कामयाब बनाईं। सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने बंद के मुताल्लिक़ ब्यान जारी करते हुए कहा कि मुल्क में 31 मई को होने वाली आम हड़ताल का मक़सद पैट्रोल की क़ीमतों में किए गए इज़ाफ़ा से दसतबरदारी के लिए एहतिजाज करना है इसी लिए वो इस हड़ताल की मुकम्मल हिमायत करते हुए उसे कामयाब बनाने की अपील कर रहे हैं।

मिस्टर नायडू ने बताया कि कांग्रेस ने जिस वक़्त इक़तिदार सँभाला था उस वक़्त पैट्रोल की क़ीमत 38 रुपय थी और आज पैट्रोल फ़ी लीटर 82 रुपय होचुका है जिस से आम आदमी पर बोझ में इज़ाफ़ा हुआ है। सदर तलगो देशम ने यू पी ए हुकूमत के इक़दाम के ख़िलाफ़ बड़े पैमाना पर जद्द-ओ-जहद की ज़रूरत पर ज़ोर दिया । मिस्टर वाई वे बी राजिंदर प्रसाद ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बताया कि क़ौमी सतह पर 18 सयासी जमातों ने मुल्क गैर हड़ताल का ऐलान किया है और तेलगु देशम पार्टी ने भी रियासत में हड़ताल को कामयाब बनाने का फ़ैसला किया है।

बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस ने 2009 -ए-में आम आदमी को सहूलतों की फ़राहमी के इलावा अश्या-ए-ज़रुरीया मैं हो रहे इज़ाफ़ा पर कंट्रोल के वाअदा के साथ इक़तिदार हासिल किया था लेकिन इस वाअदा को पूरा करने में यू पी ए नाकाम हो चुकी है। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो 31 मई की हड़ताल को कामयाब बनाए।

TOPPOPULARRECENT