Wednesday , December 13 2017

भूक हड़ताली जगन मोहन को फ़ौरी तिहाड़ जेल मुंतक़िल किया जाए

रुक्न असेंबली तेलुगु देशम पार्टी मिस्टर ई दियाकर राव ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल में भूक हड़ताल कर रहे जगन मोहन रेड्डी को तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने की रियास्ती हुकूमत को हिदायत जारी करे। उन्ह

रुक्न असेंबली तेलुगु देशम पार्टी मिस्टर ई दियाकर राव ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि फ़ौरी तौर पर चंचलगुड़ा जेल में भूक हड़ताल कर रहे जगन मोहन रेड्डी को तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने की रियास्ती हुकूमत को हिदायत जारी करे। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो रियासत में तक़सीम के ख़िलाफ़ जारी एहतेजाज की पुश्तपनाही कर रहे हैं।

उन्हों ने किरण कुमार रेड्डी को मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर की पुश्तपनाही के सबब ही मुख़ालिफ़ीन तेलंगाना गुज़िश्ता कई दिनों से हड़ताल जारी रखने में कामयाब हैं।

इलावा अज़ीं मौजूदा हड़ताल पर कोई ये तबसरा नहीं कर रहा है कि इस हड़ताल से रियासत को कितना मआशी नुक़्सान हो रहा है और अवाम को कितनी तकालीफ़ का सामना करना पड़ रहा है। उन्हों ने रियासत की तक़सीम से सयासी मुफ़ादात हासिल करने के बावजूद तेलुगु देशम मसअले के बेहतर हल के लिए इक़दामात का मुतालिबा कर रही है।

TOPPOPULARRECENT