Thursday , December 14 2017

भूल जाइयॆ ! डाक्टर अबदुल् कलाम् का जवाब

कोलकता 15 नवंबर (पी टी आई) साबिक़ सदर जमहूरीया ए पी जे अबदुल् कलाम् ने अमरीकी स्कियोरटी ओहदेदारों की जानिब से न्यूयार्क के जे एफ़ के एयर् पोर्ट् पर जामा तलाशी के मुआमले को ज़्यादा एहमीयत ना देते हुए कहा कि इस पर ज़रूरत से ज़्यादा तबसरे न

कोलकता 15 नवंबर (पी टी आई) साबिक़ सदर जमहूरीया ए पी जे अबदुल् कलाम् ने अमरीकी स्कियोरटी ओहदेदारों की जानिब से न्यूयार्क के जे एफ़ के एयर् पोर्ट् पर जामा तलाशी के मुआमले को ज़्यादा एहमीयत ना देते हुए कहा कि इस पर ज़रूरत से ज़्यादा तबसरे नहीं किए जाने चाहिऐं।

इस वाक़िया को फ़रामोश कर दिया जायॆ। ये ऐसा कोई बड़ा मुआमला नहीं है जिसे एहमीयत दी जायॆ। आज आई आई एम सी के एक प्रोग्राम में शिरकत के दौरान जब उन से अमरीकी ओहदेदारों के रवैय्ये के बारे में पूछा गया तो डाक्टर अबदालकलाम ने कहा कि उसे भूल जईयॆ।

80 साला साबिक़ सदर जमहूरीया की जय एफ़ के अर पोर्ट पर स्कियोरटी ओहदेदारों ने दो मर्तबा जामा तलाशी ली, यहां तक कि किसी धमाको माद्दे की तलाश के नाम पर उन की जैकॆट् और जूते भी उतार लिए थॆ। ये वाक़िया 29 सितंबर को पेश आया जबकि वो अर इंडिया के तय्यारे में सवार थी। अमरीकी हुक्काम ने इस वाक़िया पर हिंदूस्तान के एहतिजाज के बाद मग़दरत ख़्वाही कर ली थी।

TOPPOPULARRECENT