Wednesday , December 13 2017

भोपाल में आलमी तब्लीग़ी इजतेमा का आग़ाज़

भोपाल इजतिमा गाह में प्लास्टिक थैलों और तंबाकू के इस्तेमाल पर पाबंदी

भोपाल

इजतिमा गाह में प्लास्टिक थैलों और तंबाकू के इस्तेमाल पर पाबंदी

तब्लीग़ी जमात का सालाना आलमी इजतेमा आज बाद नमाज़-ए-फ़ज्र शुरू होगया। शुरका को हिदायत दी गई है कि इजतेमा गाह में प्लास्टिक बैग्स‌ और तंबाकू का इस्तेमाल ना करें। अज़ीमुश्शान इजतेमा में शिरकत के लिए मुल्क और बैरून-ए-मुमालिक से मंदूबीन आरहे हैं।

तीन रोज़ा इजतेमा में मुमताज़ उल्मा दीन और मुबल्लग़ीन इस्लाम मुख़ातिब करेंगे। इंतेज़ामी कमेटी के तर्जुमान जनाब अतीक़ उल-इस्लाम ने बताया कि वोलेंटियर्स‌ को ये हिदायत दी गई है कि इजतेमा गाह को प्लास्टिक थैलों और तंबाकू से पाक बनाया जाये। उन्होंने बताया कि इजतेमा गाह के क़रीब तंबाकू अशीया फ़रोख़त करनेवाली एक भी दुकान की इजाज़त नहीं दी गई और रेलवे स्टेशन से इजतेमा गाह तक ट्रैफ़िक इंतेज़ामात के लिए 2,500 तर्बीयत याफ़ता वोलेंटियर्स‌ का ताय्युन किया गया।

हुकूमत आंध्र प्रदेश ने तब्लीग़ी इजतेमा के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए हैं जिस में 10 लाख अफ़राद की शिरकत मुतवक़्क़े है। ये इजतेमा गाह 35 एकड़ इलाक़े पर मुहीत है और मज़ीद 25 एकड़ अराज़ी क़ियाम-ओ-ताम के लिए मुख़तस की गई। अलावा अज़ीं बैरूनी ममालिक की 1000 से ज़ाइद जमातों के लिए पानी और बैतुल-ख़लाओं की सहूलत के लिए ख़ुसूसी खे़मे नसब करदिए गए।

आलमी इजतेमा में दुनिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक अमरीका, रूस, मराक़िश, श्रीलंका, यमन, मलेशिया, फ़्रांस, फीजी, इंडोनेशिया, जुनूबी अफ़्रीक़ा, घाना की जमातें शरीक हैं।

TOPPOPULARRECENT