Saturday , December 16 2017

भोपाल में किरात ए क़ुरआन का मस्हूर कुन मुक़ाबला

सातवें बैन-उल-अक़वामी किरात ए क़ुरआन मुक़ाबला का तारीख़ी इक़बाल मैदान में इनइक़ाद अमल में आया , जिसमें 12 ममालिक के 14 कुर्रा-ए-किराम हिस्सा ले रहे हैं । अंजुमन ज़ीनत उल-क़ुरआन ,भोपाल की जानिब से मुनाक़िद किए जाने वाले इस किरात ए क़ुरआन मुक़ा

सातवें बैन-उल-अक़वामी किरात ए क़ुरआन मुक़ाबला का तारीख़ी इक़बाल मैदान में इनइक़ाद अमल में आया , जिसमें 12 ममालिक के 14 कुर्रा-ए-किराम हिस्सा ले रहे हैं । अंजुमन ज़ीनत उल-क़ुरआन ,भोपाल की जानिब से मुनाक़िद किए जाने वाले इस किरात ए क़ुरआन मुक़ाबला में मुख़्तलिफ़ ममालिक बिशमोल मिस्र ,शाम ,मलेशिया-ए-,इंडोनेशिया-ए-,मराक़िश,तुर्की ,अल्जीरिया,इराक़ और बंगला देश के क़ारी शरीक हैं ।

अवाम की कसीर तादाद ने इन मुक़ाबलों में शिरकत की और कुर्रा-ए-किराम को भरपूर दाद-ओ-तहसीन पेश की । अल्जीरिया ,मिस्र और इराक़ के कुर्रा-ए-को बेहतरीन किरात ए कलाम पाक पर इम्तेयाज़ी मुक़ाम दिया गया । इस प्रोग्राम की सबसे अहम ख़ुसूसीयत ये रही कि क़िबला अव्वल मस्जिद ए अक़्सा के इमाम इक्रिमा सईद सहरी मेहमान ख़ुसूसी थे जबकि पीर सईद मियां साहिब ने सदारत की ।

क़ब्लअज़ीं हज़ारों मुस्लमान आरिफ़ नगर मस्जिद की सिम्त उमड़ पड़े ,जिसे मध्य प्रदेश के वाहिद मुस्लिम रुकन असेंबली सैयद आरिफ़ अक़ील ने तामीर किया है ।यहां नमाज़ जुमा की इमामत मस्जिद ए अक़्सा के इमाम ने फ़रमाई।

TOPPOPULARRECENT