Sunday , December 17 2017

भोपाल में दवाख़ाना की इमारत गिरने से 3 हलाक 25 ज़ख्मी

भोपाल, 27 अप्रैल: ( परवेज़ बारी ) भोपाल में एक दवाख़ाना की इमारत का कुछ हिस्सा मुनहदिम हो जाने से तीन अफ़राद हलाक और 25 ज़ख्मी हो गए हैं। कई अफ़राद के मलबा में दबे होने का शुबा किया जा रहा है । ज़ख़्मियों में अक्सरियत ख़वातीन की है । कस्तूरबा गा

भोपाल, 27 अप्रैल: ( परवेज़ बारी ) भोपाल में एक दवाख़ाना की इमारत का कुछ हिस्सा मुनहदिम हो जाने से तीन अफ़राद हलाक और 25 ज़ख्मी हो गए हैं। कई अफ़राद के मलबा में दबे होने का शुबा किया जा रहा है । ज़ख़्मियों में अक्सरियत ख़वातीन की है । कस्तूरबा गांधी हॉस्पिटल के वूमेंस सर्जीकल वार्ड का एक हिस्सा आज शाम मुनहदिम हो गया जिस के नतीजे में 80 साला मुहम्मद जमील और एक नौजवान के बिशमोल तीन अफ़राद हलाक हो गए ।

मुहम्मद जमील दवाख़ाना में ज़ेर ए ईलाज अपनी शरीक ए हयात की इयादत को आए थे । कहा गया है कि 11 ज़ख़्मियों की हालत नाज़ुक है । इस दवाख़ाना को बी एच ई एल ( BHEL) की निगरानी में चलाया जाता है । बी ऐच ई एल भोपाल यूनिट के एग्जीक्यूटिव डायरेक्टर मिस्टर एस आर प्रसाद ने बताया कि ज़ाइद अज़ बारह अफ़राद अभी भी मलबा के नीचे दबे हुए हैं जिन में मरीज़ और दवाख़ाना का अमला भी शामिल हैं।

उन्होंने कहा कि दवाख़ाना के गिरे हुए हिस्से में कुछ काम जारी था जिस वक़्त इमारत मुनहदिम हुई । उन्होंने कहा कि मलबा के नीचे दबे हुए अफ़राद को निकालने की कोशिशें शुरू कर दी गई हैं। इमारत के इन्हिदाम के बाद यहां हंगामी हालात पैदा हो गए और मुक़ामी अवाम की कसीर तादाद भी वहां जमा हो गई थी ।

मलबा की सफ़ाई के लिए एक क्रेन से इस्तिफ़ादा किया जा रहा है और अवाम के हुजूम पर क़ाबू पाने में हुक्काम को मुश्किलात पेश आ रहे हैं। चीफ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिव राज सिंह चौहान ने महलोकेन के विरसा को फी कस दो लाख रुपये एक्सग्रेशिया का ऐलान किया है ।

TOPPOPULARRECENT