Friday , November 24 2017
Home / Khaas Khabar / भोपाल में 24 नवंबर से आलमी तब्लीग़ी इजतिमा

भोपाल में 24 नवंबर से आलमी तब्लीग़ी इजतिमा

भोपाल, २० नवंबर: (पीटीआई) मध्य प्रदेश के इस ख़ूबसूरत शहर में आलमी तब्लीग़ी इजतिमा मुनाक़िद होने वाला है जहां हिंदूस्तान के हर शहर के इलावा बैरूनी ममालिक से भी लोगों की शिरकत मुतवक़्क़े है। आंधरा प्रदेश के करनूल शहर में मुख़्तलिफ़ जमा

भोपाल, २० नवंबर: (पीटीआई) मध्य प्रदेश के इस ख़ूबसूरत शहर में आलमी तब्लीग़ी इजतिमा मुनाक़िद होने वाला है जहां हिंदूस्तान के हर शहर के इलावा बैरूनी ममालिक से भी लोगों की शिरकत मुतवक़्क़े है। आंधरा प्रदेश के करनूल शहर में मुख़्तलिफ़ जमातों ने इजतिमा में शिरकत के लिए पूरी ट्रेन बुक कर ली है।

इजतिमा 24 नवंबर को मुनाक़िद होगा। इजतिमा की आर्गेनाईज़िंग कमेटी के तर्जुमान अतीक़ उल-इस्लाम ने ये बात बताई। मुल्क के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों के इलावा बैरून-ए-मुल्क जैसे मलेशीया, इंडोनेशिया, बंगला देश, श्रीलंका और जुनूबी अफ़्रीक़ा से भी मुसलमानों की कसीर तादाद यहां पहुंचना शुरू हो गई है जबकि जिस मुक़ाम पर इजतिमा मुनाक़िद होगा, वहां लोगों की आमद जुमा को होगी क्योंकि इजतिमा का आग़ाज़ हफ़्ता से हो रहा है।

इस मौक़ा पर मध्य प्रदेश के वज़ीर-ए-आला शिवराज सिंह चौहान ने रियासत के मुताल्लिक़ा महकमों को हिदायत की है कि इजतिमा में शिरकत करने वाली जमातों को तमाम ज़रूरी सहूलयात फ़राहम करने मुकम्मल तआवुन किया जाए। क़ब्लअज़ीं मुल्क के दीगर शहरों में भी आलमी तब्लीग़ी इजतिमा का एहतिमाम किया जा चुका है।

TOPPOPULARRECENT