Thursday , December 14 2017

भोपाल से आज़मीन-ए-हज का क़ाफ़िला जिद्दा रवाना

भोपाल के आज़मीन-ए-हज का 65 रुकनी क़ाफ़िला आज रात राजा भोज एरपोर्ट से बराह बैंगलौर, मक्का मुअज़्ज़मा रवाना होगए। हज कमेटी के एकज़ीक्युटीव ऑफीसर दाऊद अहमद ख़ान ने अख़बारी नुमाइंदों से कहाकि एर इंडिया का तय्यारा तक़रीबन 10 बजे शब बराह बैंगलौर

भोपाल के आज़मीन-ए-हज का 65 रुकनी क़ाफ़िला आज रात राजा भोज एरपोर्ट से बराह बैंगलौर, मक्का मुअज़्ज़मा रवाना होगए। हज कमेटी के एकज़ीक्युटीव ऑफीसर दाऊद अहमद ख़ान ने अख़बारी नुमाइंदों से कहाकि एर इंडिया का तय्यारा तक़रीबन 10 बजे शब बराह बैंगलौर , जिद्दा रवाना होगया।

अमन और सलामती के साथ हज की अदायगी केलिए इजतिमाई दुआ के बाद तमाम आज़मीन तय्यारा में सवार हुए। एरपोर्ट में आमद-ओ-रफ़त के मुक़ाम से मुत्तसिल मस्जिद ताज और दीगर मुक़ामात पर जज़बाती मनाज़िर देखे गए जहां आज़मीन को उन के रिश्तेदारों और दोस्तों की कसीर तादाद ने अल-विदा कहा।

शुमाली हिंद से ताहाल हज़ारों आज़मीन-ए-हजज जिद्दा रवाना होचुके हैं और बाअज़ रियास्तों से आज़मीन की रवानगी का सिलसिला इस हफ़्ते के इख़तेताम(आखीर‌) तक जारी रहेगा। जबकि जुनूबी हिंद से भी हज़ारों आज़मीन रवाना होचुके हैं। तवक़्क़ो है कि इस साल एक लाख 30 हज़ार से ज़ाइद आज़मीन फ़रीज़ा-ए-हज बैतुल्लाह अदा करेंगे।

TOPPOPULARRECENT