Tuesday , December 12 2017

भोपाल से पाकिस्तानी लड़के को वापिस भेज दिया जाएगा

भोपाल: हुकूमत ने एक पाकिस्तान के 15 साला लड़के को वापिस भेज देने की त्यारियां शुरू कर दी हैं जो कि गुज़िश्ता 2 साल से यहां फंसा हुआ है। इसकी कहानी भी गीता नामी हिन्दुस्तानी लड़की से मिलती झुलती है जो कि अपने वालदैन से बिछड़ने के 10 साल बाद गुज़िश्ता हफ़्ते पाकिस्तान से हिन्दुस्तान वापिस आई है।

अर्चना सहाय जो कि पाकिस्तानी लड़के की अक्तूबर 2013 से देख भाल कर रही हैं, बताया कि वज़ारत-ए-ख़ारजा के डायरेक्टर मिस्टर सौगंध राजा राम ने 2 दिन‌ क़बल टेलीफोन पर रब्त क़ायम कर के मुहम्मद रमज़ान के बारे में दरयाफ़त किया, कराची का मुतवत्तिन ये लड़का चंद साल क़बल अपनी वालिदा से बिछड़ गया था ।

इस मौक़े पर राजा राम ने पाकिस्तानी लड़के को वापिस भेजने के लिए एक दरख़ास्त पेश करने की हिदायत दी । अर्चना सहाय एक गैर सरकारी तंज़ीम अरमभ चलाती है जिसकी ज़ेरे निगरानी ये लड़का है। उन्होंने बताया कि पाकिस्तानी ओहदेदारों से बहुत जल्द रमज़ान की वापसी का मसला रुजू कर दिया जाएगा।

अर्चना ने बताया कि 15 यौम क़बल उन्होंने वज़ारत-ए-ख़ारजा से उनके वेब साईट पर रब्त क़ायम किया था लेकिन कोई जवाब नहीं दिया गया । ताहम गीता की वापसी के बाद वो अब रमज़ान के मसले पर मुतहर्रिक हो गए हैं। न‌ई दिल्ली में वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान ने बताया कि पाकिस्तानी लड़के की कौमियत की तौसीक़ में बाज़ मसाइल में पाकिस्तानी हुक्काम जैसे ही उसकी कौमियत की तसदीक़ कर दिए तो इस की वापसी के लिए राह हमवार हो जाएगी।

TOPPOPULARRECENT