Saturday , December 16 2017

मंदिर में मूर्तियों को नुक़्सान पहुंचाने वाला ख़ाती गिरफ़्तार

जगत्याल 21 अगस्त : शहर जगत्याल में पिछ्ले रोज़ मंदिर में मूर्तियों को नुक़्सान पहुंचाने वाले ख़ाती को गिरफ़्तार करने में पुलिस कामयाब दही सर्किल इ‍ंस्पेक्टर करूणाकर राव‌ की दोपहर पुलिस स्टेशन में सहाफ़ीयों की प्रेस कांफ्रेंस मीडिया के सामने ख़ाती को पेश किया। इस मौके पर सर्किल इ‍ंस्पेक्टर करूणाकर ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि शहर की पुरअमन फ़िज़ा को बिगाड़ने वाले को बख़्शा नहीं जाएगा। शहर में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी और जराइम की रोक-थाम और शरपसंदों पर नज़र रखने के लिए शहर के अहम चौराहों पर सी सी कैमरे निसब किए गए हैं। अब तक 60 कैमरे निसब किए गए 60 कैमरे अनक़रीब निसब किए जाऐंगे।

उन्होंने अवाम से ख़ाहिश की के और किसी भी नागहानी वाक़ियात पर ग़ैर ज़रूरी किसी मज़हब से जोड़ते हुए जल्द-बाज़ी में जज़बात को भड़काने की नाकाम कोशिश ना करें। पुलिस का तआवुन करें।

पुलिस ख़ातियों की गिरफ़्तारी के लिए हमेशा तैयार है इस मौके पर उन्होंने बताया कि पिछ्ले रोज़ जगत्याल के क़ौमी शाहराह जनता कोंटा तालाब से खरीब मंदिर में 8-15 बजे शब रक्षा रां जो हालते नशे में मंदिर में दाख़िल हो कर वज़नी पत्थर की मदद से मूर्तियों को नुक़्सान पहुंचाया जिसकी शिनाख़्त सी सी कैमरों की मदद से की जो महबूबनगर से ताल्लुक़ रखता है।

जिसका नाम एम वेंकटय्या बताया गया है जो चंद साल से जगत्याल में रक्षा चला कर गुज़र बसर करता है और अक्सर औक़ात मंदिर के क़रीब ही सो जाता था इस वाक़िये के बाद पुलिस के लिए एक इमतेहान हो गया था क्यु‍ं कि हिंदू तन्ज़ीमों ने इस को मुसलमानों से जोड़ कर मज़हबी रंग देने की कोशिश और एहतेजाजी रास्ता रोको धरना और ख़ातियों की गिरफ़्तारी के लिए मंदिर के सामने ज़ंजीरी भूक हड़ताल का आग़ाज़ किया और मुसलमानों के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी और बयानबाज़ी करने लगे पुलिस ने इन बेलगाम ज़बानों पर उस वक़्त लगाम लगाई जिस वक़्त ख़ाती शिनाख़्त अक्सरीयती फ़िर्क़ा से है और जिसकी सी सी कैमरे में क़ैद वीडीयो रिकार्ड को पेश किया।

TOPPOPULARRECENT