Friday , December 15 2017

मंसूबा बंद तरीके से इमतिहानात की तय्यारी का मश्वरा

मन्चरियाल, 13 फरवरी: मन्चरियाल के सिरी हर्षा जूनियर‌ कॉलेज के उर्दू मीडियम की तालिबात ने विदाई तक़रीब मुनाक़िद की। इस तक़रीब में साल अव्वल की तालिबात ने साल दोम की तालिबात के एज़ाज़ में विदाई तक़रीब मुनाक़िद की। तक़रीब का आग़ाज़ साल दोम की ता

मन्चरियाल, 13 फरवरी: मन्चरियाल के सिरी हर्षा जूनियर‌ कॉलेज के उर्दू मीडियम की तालिबात ने विदाई तक़रीब मुनाक़िद की। इस तक़रीब में साल अव्वल की तालिबात ने साल दोम की तालिबात के एज़ाज़ में विदाई तक़रीब मुनाक़िद की। तक़रीब का आग़ाज़ साल दोम की तालिबा नसरीन सुलताना की हम्दो सना से हुआ।

साल अव्वल की तालिबा शहरा शीरीन ने नाते शरीफ़ पेश की। उर्दू मीडियम इंचार्ज मुहम्मद शाकिर अली उर्दू लेकचर्र ने तलबा‍ से ख़िताब करते हुए कहा कि मन्चरियाल और इस के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ में ये वाहिद उर्दू जूनियर‌ कॉलेज है। अनक़रीब ये कॉलेज में उर्दू डिग्री कॉलेज भी क़ायम होने वाला है। जो उर्दू दां तबक़ा के लिए बाइसे मुसर्रत बात है। उन्होंने तालिबात से कहा कि वो सख़्त मेहनत के ज़रीये आला निशानात से कामयाबी हासिल करें।

सेवकस लेक्चर्र जनाब तंज़ीम नाज़ ने भी तलबा को मुख़ातिब किया और कहा कि तलबा एक निज़ाम अल औक़ात बनाकर इमतिहानात की तय्यारी करें और इमतियाज़ी कामयाबी हासिल करते हुए वालदेन असातिज़ा और कॉलेज का नाम रोशन करें। कॉमर्स लेक्चर्र ज़ीशान तरन्नुम ने नज़म पेश की। नौशीन सुलताना ने तक़रीब का मुख़्तसर तआरुफ़ पेश किया। अहमदी बेगम ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिए। आख़िर में शबाना बेगम तालिबा साल अव्वल ने शुरका तक़रीब का शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT