Monday , December 11 2017

मकान ख़रीदीए और मुफ़्त में बीवी भी पाईए

इंडोनेशिया में इस वक़्त एक ऑनलाइन इश्तिहार सब की तवज्जा का मर्कज़ बना हुआ है जहां एक ख़ातून अपना मकान फ़रोख़्त करना चाहती है, हालाँकि ये ऐसा कोई क़ाबिले तवज्जा इश्तिहार नहीं होता। अगर इस में मज़कूरा ख़ातून ने मकान के साथ साथ ख़रीदार को शा

इंडोनेशिया में इस वक़्त एक ऑनलाइन इश्तिहार सब की तवज्जा का मर्कज़ बना हुआ है जहां एक ख़ातून अपना मकान फ़रोख़्त करना चाहती है, हालाँकि ये ऐसा कोई क़ाबिले तवज्जा इश्तिहार नहीं होता। अगर इस में मज़कूरा ख़ातून ने मकान के साथ साथ ख़रीदार को शादी की पेशकश भी ना की होगी।

इंटरनेट पर जारी किए गए इस इश्तिहार की दीगर पहलुओं पर अगर नज़र डाली जाए तो वो एक आम सा इश्तिहार है जैसे एक मकान बराए फ़रोख़्त मा दो बेडरूमस, दो बाथ रूम्स, पार्किंग इलाक़ा और मछलीयों का तालाब ताहम इश्तिहार के जिस पहलू ने सब की तवज्जा अपनी जानिब मबज़ूल करली है।

वो ये कि ख़ातून ने मकान के ख़रीदार से शादी कर लेने की पेशकश भी की है। इश्तिहार में मकान के बाहर ठहरी हुई कार पर 40 साला बेवा ख़ातून के साथ जो एक ब्यूटी सैलून चलाती है, मकान फ़रोख़्त करने वाली ख़ातून भी खड़ी हुई है। जज़ीरा जावा के सुलेमान नामी इलाक़ा जिस की क़ीमत 75,000 अमरीकी डॉलर्स लगाई गई है।

TOPPOPULARRECENT