Sunday , November 19 2017
Home / Islami Duniya / मक्का क्रेन हादिसा, 40 अफ़राद अदालतों में पेश

मक्का क्रेन हादिसा, 40 अफ़राद अदालतों में पेश

सऊदी अरब के मुक़ामी मीडीया के मुताबिक़ माह सितंबर में मस्जिद अल हराम में होने वाले क्रेन हादिसे में मुलव्विस होने के मुक़द्दमे में 40 के क़रीब अफ़राद तीन मुख़्तलिफ़ अदालतों के सामने पेश होंगे।

मक्का के ब्यूरो ऑफ़ इनवेस्टीगेशन और पब्लिक प्रासीक्यूशन को इस केस की फाईल मौसूल हो गई है जो कि रियाज़ ऑफ़िस में जमा करवाई गई थी ताकि उस की मज़ीद स्क्रूटिनी की जा सके।

मुल्ज़िमान में तामीराती ग्रुप बिन लादेन के 30 आला ओहदेदारान, डायरेक्टर और टेक्नीशियन शामिल हैं जबकि दीगर 10 अफ़राद सरकारी महकमों से ताल्लुक़ रखते हैं। ज़राए को उम्मीद है कि अगले हफ़्ते मज़ीद अफ़राद से तफ़तीश के बाद मुद्दा अलीहान की तादाद में इज़ाफ़ा हो जाएगा।

ज़राए का मज़ीद कहना था कि प्रासीक्यूटर जनरल अभी मुद्दा अलीहान के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात की फ़ेहरिस्त तैयार कर रहे हैं। कोर्ट इस मुक़द्दमे के मुजरिमाना पहलू को देखेगी और मुल्ज़िमान के ख़िलाफ़ फ़ैसले जारी करेगी।

जनरल कोर्ट में सजा और दीगर जुर्मानों के मुआमले को देखा जाएगा जबकि इंतेज़ामी कोर्ट में तामीराती कंपनी और हुकूमती महकमों के दरमयान होने वाले कंट्रैक्ट की ख़िलाफ़ वर्ज़ीयों पर फ़ैसला देगी।

TOPPOPULARRECENT