Sunday , July 22 2018

मक्का मस्जिद के बजट की इजराई के लिए इक़दामात

हैदराबाद 26 अगस्त:डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने मक्का मस्जिद के मुलाज़मीन की तनख़्वाहों, मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत और मस्जिद की निगहदाशत के सिलसिले में बजट की इजराई के इक़दामात का यकीन दिया है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की कल मक्का मस्जिद आमद के मौके पर मुलाज़िमीन मक्का मस्जिद ने अपने मसाइल से वाक़िफ़ किराया।

मक्का मस्जिद की छत और बाथ रूम्स की तामीर की ज़रूरत से वाक़िफ़ किराया गया। ओहदेदारों ने बताया कि जारीया साल के बजट में मक्का मस्जिद और शाही मस्जिद के लिए कोई अलाहिदा बजट मुख़तस नहीं किया गया जिसके सबब तनख़्वाहों की अदायगी का मसला पैदा हो चुका है।

पिछ्ले तीन माह की तनख़्वाहों की अदमे अदाइगी के बाद अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन से 18 लाख रुपये बतौर क़र्ज़ हासिल किए गए थे जिसके बाद तनख़्वाहें जारी की गईं। मौजूदा सूरत-ए-हाल में महिकमा अक़लियती बहबूद आइन्दा माह मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों की अदायगी के मौक़िफ़ में नहीं है।
मक्का मस्जिद के मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों के अलावा मस्जिद के अमले की तादाद में इज़ाफ़ा नागुज़ीर है। तक़रीबन 8 ओहदे मख़लवा हैं और उन पर फ़ौरी तक़र्रुत ज़रूरी हैं। मुलाज़िमीन मक्का मस्जिद ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को तमाम मसाइल से वाक़िफ़ किराया जिस पर उन्होंने यकीन दिया कि वो बहुत जल्द आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद करते हुए तमाम मसाइल की यकसूई करेंगे। मक्का मस्जिद के नए बाथ रूम्स की तामीर नागुज़ीर हैं क्युंकि मौजूदा बाथ रूम्स की हालत इंतेहाई अबतर हो चुकी है।

TOPPOPULARRECENT