Monday , December 18 2017

मक्का मुअज़्ज़मा में 3,600 तरक़्क़ीयाती पराजेकटस ज़ेर तकमील

जद्दा 8 दिसमबर (एजैंसीज़) सऊदी अरब के वलीअहद, नायब वज़ीर-ए-आज़म और वज़ीर-ए-दाख़िला शहज़ादा नाइफ़ बिन अबदुलअज़ीज़ ने मक्का मुअज़्ज़मा के गुरूनरीट की तरफ़ से तैय्यार करदा 2007-10-के दौरान मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती पराजकटों पर पेशरफ़्त

जद्दा 8 दिसमबर (एजैंसीज़) सऊदी अरब के वलीअहद, नायब वज़ीर-ए-आज़म और वज़ीर-ए-दाख़िला शहज़ादा नाइफ़ बिन अबदुलअज़ीज़ ने मक्का मुअज़्ज़मा के गुरूनरीट की तरफ़ से तैय्यार करदा 2007-10-के दौरान मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती पराजकटों पर पेशरफ़्त के बारे में तैय्यार करदा रिपोर्ट की सताइश की। उन्हों ने कहाकि ये दीगर इलाक़ों में भी सुबाई और मुक़ामी कौंसिलों के रोल को मुतहर्रिक बनाने के लिए कई अहम इक़दामात किए जा रहे हैं।

शहज़ादा नाइफ़ ने मक्का मुअज़्ज़मा के गवर्नर शहज़ादा ख़ालिद अल-फ़ैसल के नाम अपने पयाम मैं कहाकि मैं चाहता हूँ कि तमाम शहरीयों की फ़लाह-ओ-बहबूद और ख़ुशहाली के लिए ख़ादिम उल-हरमीन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह की उमनगों और ख़ाहिशात कीतकमील के लिए जारी अपनी कोशिशों को आप दोबाला करदें।

उन्हों ने इस रिपोर्ट की तैय्यारी के लिए शहज़ादा ख़ालिद और दीगर तमाम ज़िम्मेदारों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया और कहाकि मक्का मुअज़्ज़मा के तरक़्क़ीयाती पराजकटों से मुताल्लिक़ इस रिपोर्ट में तमाम मालूमात मौजूद हैं। रिपोर्ट के मुताबिक़ मक्का मुअज़्ज़मा में ज़ेर तकमील 3 हज़ार 600 पराजकटों पर अमल आवरी का तफ़सीली जायज़ा लिया गया है। इन में 39 फ़ीसदपराजकट बलदयात से मुताल्लिक़ हैं जबकि 21 फ़ीसद पराजकटस तालीमी शोबा से ताल्लुक़रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT