Wednesday , May 23 2018

मग़्विया तालिबात कि तलाश में अमरीकी दस्ता नाईजीरिया रवाना

अमरीकी इंतेज़ामीया के सीनियर हुक्काम ने इस अमर की तसदीक़ की है कि नाईजीरिया की 200 से ज़ाइद मग़्वी तालिबात की बाज़याबी के लिए अमरीकी दस्ता रवाना कर दिया गया है। ये पेशरफ़्त बोको हराम के अग़वाकारों की तरफ़ से मग़्वी तालिबात की नई वीडियो सामन

अमरीकी इंतेज़ामीया के सीनियर हुक्काम ने इस अमर की तसदीक़ की है कि नाईजीरिया की 200 से ज़ाइद मग़्वी तालिबात की बाज़याबी के लिए अमरीकी दस्ता रवाना कर दिया गया है। ये पेशरफ़्त बोको हराम के अग़वाकारों की तरफ़ से मग़्वी तालिबात की नई वीडियो सामने लाए जाने के बाद मुम्किन हुई है।

जबकि अमरीकी माहिरीन इस वीडियो से इस अमर का पता चला रहे हैं कि इन मग़्वी बच्चीयों को किस इलाक़े में रखा गया है। एक अमरीकी ज़िम्मेदार ने अपना नाम ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया हम ने कमर्शीयल सेटेलाइट से हासिल होने वाली तसावीर नाईजीरिया के साथ शेयर की हैं और निगरानी करने वाली अमरीकी टीम को ज़रूरी आलात के साथ मुतहर्रिक कर दिया है, इस सिलसिले में नाईजीरिया की इजाज़त भी ली गई है।

ताहम अमरीकी हुक्काम ने फ़िलहाल ये नहीं बताया कि नाईजीरिया में कौन से तैयारे भेजे गए हैं और उन्हें किस इलाक़े से नाईजीरिया भिजवाया गया है। अमरीकी दफ़्तरे ख़ारजा की तर्जुमान जैन पास्की ने कहा हमारी इन्टेलीजेन्स से वाबस्ता लोग बोको हराम की तरफ़ से जारी की गई वीडियो की एक एक चीज़ को हर पहलू से देख रहे हैं, ताकि मग़्वी स्कूल तालिबात को बचाने में जो भी मदद मिल सकती हो ली जाए।

एक सवाल के जवाब में जैन पास्की ने कहा हमारे पास उस की कोई वजह नहीं है कि हम इस वीडियो की सनद को चैलेंज करें। वाज़ेह रहे बोको हराम के लीडर अबू बकर शकाव ने कहा है कि नाईजीरिया बोको हराम के साथीयों को रिहा कर दे तो उन मग़्वी तालिबात को रिहा कर दिया जाएगा। नाईजीरिया की हुकूमत ने ये तजवीज़ मुस्तरद कर दी है।

TOPPOPULARRECENT