Friday , December 15 2017

मचरला में 11 हज़ार एकऱ् अराज़ी पर फार्मा सिटी के क़ियाम का फ़ैसला

हुकूमत तेलंगाना ने ज़िला रंगारेड्डी के मचरला इलाके में 11 हज़ार एकर आराज़ीयात के रकबा पर फार्मा सिटी का क़ियाम अमल में लाने का फ़ैसला किया है।

हुकूमत तेलंगाना ने ज़िला रंगारेड्डी के मचरला इलाके में 11 हज़ार एकर आराज़ीयात के रकबा पर फार्मा सिटी का क़ियाम अमल में लाने का फ़ैसला किया है।

इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मुताल्लिक़ा आला ओहदेदारों और फार्मा कंपनीयों के नुमाइंदों के हमराह ख़ुसूसी हेलीकाप्टरों के ज़रीये मचरला इलाके का दौरा करके तफ़सीली मुआइना किया। फ़िज़ाई सर्वे करते हुए फार्मा सिटी के क़ियाम के लिए मचरला इलाक़ा की आराज़ीयात को मौज़ूं-ओ-मुनासिब क़रार दिया।

इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने हैदराबाद फार्मा सिटी के नाम से फार्मा सिटी का क़ियाम अमल में लाने का एलान किया और कहा कि इसी इलाके में बहुत जल्द फार्मा सिटी का क़ियाम अमल में आते ही फार्मा यूनीवर्सिटी, फार्मा रिसर्च इंस्टीटियूट का भी क़ियाम अमल में लाया जाएगा। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना माहौलियात दोस्त आलमी मयार के साथ फार्मा सिटी क़ायम करने का फ़ैसला किया है। इसी मुक़ाम पर फार्मा कंपनीयों में ख़िदमात अंजाम देने वाले मुलाज़िमीन वग़ैरा के लिए टाउनशिप भी तामीर की जाएगी और साथ ही साथ फार्मा सिटी के क़ियाम से किसी भी किस्म की माहौलियाती आलूदगी पैदा ना होने के लिए भी बेहतर इक़दामात किए जाऐंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि इस फार्मा सिटी की वजह से इस इलाके में माहौलियाती आलूदगी से मुतास्सिर ना होने जैसे एहतियाती तदाबीर इख़तियार की जाएंगी। उन्होंने कहा कि फार्मा सिटी ज़ीरो लेकवीडि डिस्चार्ज इदारे के साथ काम करेगी। के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि मुक़ामी फार्मा कंपनीयां ख़ुद फार्मा सिटी में 30 हज़ार करोड़ रुपये की सरमाया कारी करते हुए कंपनीयां क़ायम करने के लिए पहल कररही हैं और उन कंपनीयों के क़ियाम से रास्त या बिलवासता तौर पर 70 हज़ार तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार अफ़राद को इस फार्मा सिटी के ज़रीये रोज़गार ( मुलाज़मतों ) के मवाक़े फ़राहम होंगे।

बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के हमराह हेलीकॉप्टरों के ज़रीये मज़कूरा मुक़ाम का तफ़सीली मुआइना-ओ-दौरा करने वाले फार्मा कंपनीयों के मालकीयन ने भी मुजव्वज़ा फार्मा सिटी के मुक़ाम को देखने के बाद ख़ुशी का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT