Tuesday , July 17 2018

मजलिस बलदिया हैदराबाद की नई हद-बंदियों को क़तईयत

हैदराबाद 20 नवंबर: हुकूमते तेलंगाना ने मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के 150 बलदी डीवीझ़नस की हद-बंदियों के मुताल्लिक़ जी ओ एम एस नंबर 166 जारी कर दिया है। मुंसिपल एडमिनिस्ट्रेशन एंड अर्बन डेवलपमेंट डिपार्टमेंट की तरफ से जारी करदा हुक्मनामा में इस बात की सराहत की गई हैके इबतेदाई आलामीया 28 अक्तूबर 2015 को जारी किया गया था जिसमें जी एच्च एम सी बलदी डीवीझ़नस की अज़सर-ए-नौ हदबंदी के मुताल्लिक़ तफ़सीलात फ़राहम की गई थीं।

आलामीया की इजराई और नई हदबंदी पर एतेराज़ात करने का मौक़ा फ़राहम किया गया था। इस मुद्दत के दौरान हुकूमत को 635 एतेराज़ात-ओ-तजावीज़ वसूल हुए जोकि मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों के अलावा शहरयान हैदराबाद ने दाख़िल किए थे जिनमें से हुकूमत ने 65 तजावीज़-ओ‍-एतेराज़ात का बारीकबीनी से जायज़ा लेते हुए बलदी डीवीझ़नस के नामों की तबदीली और हदबंदी पर ग़ौर किया गया और 38 तजावीज़-ओ-एतेराज़ात को क़बूल करते हुए उनमें मामूली तबदीलीयां लाई गई हैं जबकि 532 एतेराज़ात और तजावीज़ को मुस्तर्द कर दिया गया है।

हुकूमत तेलंगाना की तरफ से जारी करदा अहकामात के बाद अब अज़सर-ए-नौ की गई हदबंदी क़तईयत पा चुकी है और इस सिलसिले में क़तई आलामीया जारी करने का कमिशनर जी एच्च एम सी को इख़तियार दे दिया गया है।

बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तेलाआत के मुताबिक़ जिन 65 तजावीज़-ओ-एतेराज़ात का जायज़ा लेते हुए तरमीम की गई है, उनके अलावा जो 38 बलदी डीवीझ़नस में मामूली तरमीम की गई है, इस के लिए अलाहिदा कमेटी ने एतेराज़ात का जायज़ा लिया।

TOPPOPULARRECENT