Thursday , May 24 2018

मदद माज़ी की बात, मुस्तक़बिल में तिजारत होगी

वज़ीर उमोर ख़ारिजा सलमान ख़ुरशीद से आज बर्तानवी हम मंसब विलियम हेग ने मुलाक़ात की। इस मौखे पर इलाक़ा बिशमोल अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान की सूरत-ए-हाल और कलीदी शोबों सियोल न्यूक्लियर अनर्जी, डीफ़ैंस, इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी और साइबर स्कियो

वज़ीर उमोर ख़ारिजा सलमान ख़ुरशीद से आज बर्तानवी हम मंसब विलियम हेग ने मुलाक़ात की। इस मौखे पर इलाक़ा बिशमोल अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान की सूरत-ए-हाल और कलीदी शोबों सियोल न्यूक्लियर अनर्जी, डीफ़ैंस, इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी और साइबर स्कियोरटी पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

सलमान ख़ुरशीद और विलियम हेग ने वफ़ूद की सतह पर जामि मुज़ाकरात किए। उन्होंने बैन-उल-अक़वामी मौज़ूआत जैसे शाम की सूरत-ए-हाल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया और इस बोहरान की पुरअमन यकसूई के लिए जारी कोशिशों की मुम्किना मदद पर आमादगी ज़ाहिर की।

दोनों फ़रीक़ैन ने साइबर स्कियोरटी के शोबा में बाहमी तआवुन में इज़ाफ़ा का फ़ैसला किया है। इस ज़िमन में पिछ्ले महिने पहली मर्तबा जामि मुज़ाकरात हुए थे और दोनों ने साइबर मुज़ाकरात हर साल दो मर्तबा मुनाक़िद करने से इत्तिफ़ाक़ भी किया।

हिंद । बर्तानिया अहम मुज़ाकरात के हिस्से के तौर पर इस बात से भी इत्तिफ़ाक़ किया गया कि दोनों ममालिक के वुज़राए ख़ारिजा इस शोबा में मिल कर काम करेंगे। हिंदूस्तान को सालाना 280 मुलैय्यन पाऊंडस की बर्तानवी मदद के बारे में पूछे जाने पर दोनों वुज़रा ने रास्त जवाब देने से गुरेज़ किया।

हेग ने कहा कि दोनों ममालिक इस मसले पर पेशरफ़त के ख़ाहां हैं और उनके वज़ारती रफ़ीक़ इस मुआमले से निमट रहे हैं। जबकि सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि इमदाद माज़ी में मिला करती थी, मुस्तक़बिल में तिजारत होगी और दोनों ममालिक मुस्तक़बिल पर तवज्जु मर्कूज़ किए हुए हैं।

सलमान ख़ुरशीद और विलियम हेग ने मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए ये बात कही। सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि अगर हम ने इमदाद के मसला पर बात नहीं की तो इस का साफ़ मतलब ये है कि उसे नुमायां एहमीयत नहीं दी गई।

TOPPOPULARRECENT