Monday , December 18 2017

मदनी की ज़मानत पर रिहाई में मदद करने के केरला हुकूमत के इक़दाम के ख़िलाफ़ बी जे पी का एहतेजाज

बी जे पी ने हुकूमत केरला के मुबय्यना इक़दाम के ख़िलाफ़ सख़्त एहतेजाज किया है कि वो सुप्रीम कोर्ट में एक हलफनामा दाख़िल करते हुए पी डी पी क़ाइद अब्दुलनासेर मदनी की ज़मानत पर रिहाई की ताईद करेगी जो 2008 के बैंगलोर धमाके मुक़द्दमे के सिलसिल

बी जे पी ने हुकूमत केरला के मुबय्यना इक़दाम के ख़िलाफ़ सख़्त एहतेजाज किया है कि वो सुप्रीम कोर्ट में एक हलफनामा दाख़िल करते हुए पी डी पी क़ाइद अब्दुलनासेर मदनी की ज़मानत पर रिहाई की ताईद करेगी जो 2008 के बैंगलोर धमाके मुक़द्दमे के सिलसिले में रियासत कर्नाटक में कैद हैं। बी जे पी के तर्जुमान वी वी राजेश ने एक बयान जारी करते हुए कहा कि रियासती हुकूमत एक हलफनामा सुप्रीम कोर्ट में दाख़िल करने का मंसूबा बना रही हैं कि वो नासेर मदनी को बैंगलोर की अदालत में जब भी मुक़द्दमे की पेशी हो और नासेर मदनी की इस में मौजूदगी ज़रूरी हो तो हुकूमत उन्हें अदालत में पेश करेगी।

अगर उन्हें ज़मानत पर रिहा कर दिया जाये। बी जे पी के तर्जुमान ने कहा कि अगर हुकूमत सुप्रीम कोर्ट में एसा कोई हलफनामा दाख़िल करने का फैसला करती है जिस की वजह से मदनी की ज़मानत पर रिहाई मुम्किन होजाए तो बी जे पी इस के ख़िलाफ़ सख़्त एहतेजाज करेगी। उन्होंने कहा कि बरसर-ए-इक्तदार यू डी एफ पी डी पी के मंसूबे से परेशान है कि वो पोन्नानी लोक सभा नशिस्त पर जो ज़िला मिलापो रुम में है, आइन्दा इंतेख़ाबात के मौक़े पर नासेर मदनी को उम्मीदवार मुक़र्रर करेगी।

हुकूमत चाहती है कि अदालत में मदनी की मदद कर के उसी सूरत-ए-हाल से बच जाये जो मिलापो रुम में यू डी एफ के इंतेख़ाबी इमकानात को मुतास्सिर कर सकती है। उन्होंने कहा कि अपोज़ीशन एल डी एफ की हुकूमत के इस इक़दाम पर गहरी ख़ामोशी पुर असरार है। नासेर मदनी को भारतीय विचार केंद्र रुम के डायरेक्टर पी परमेश्वरन के इक़दाम-ए-क़तल के इल्ज़ामात में एक और मुक़द्दमे का भी सामना है।बी जे पी ने कहा कि अगर उन्हें ज़मानत पर रिहा कर दिया जाये तो इस मुक़द्दमे की तहकीकात मुतास्सिर होंगी।

TOPPOPULARRECENT