Sunday , December 17 2017

मदहोल और भैंसा की सूरते हाल पुरअमन, कशीदगी पर कंट्रोल

आदिलाबाद में फ़िर्कावाराना तौर पर हस्सास टाउंस मदहोल और भैंसा में हालात पुरअमन रहे जहां पुलिस बदस्तूर सख़्त चौकसी इख़तियार कररही हैं।

आदिलाबाद में फ़िर्कावाराना तौर पर हस्सास टाउंस मदहोल और भैंसा में हालात पुरअमन रहे जहां पुलिस बदस्तूर सख़्त चौकसी इख़तियार कररही हैं।

वाज़िह रहे कि एक मज़हबी मुक़ाम की बेहुर्मती के बाद इन दोनों इलाक़ों में ज़बरदस्त कशीदगी फैल गई थी। पुलिस ने कहा है कि मदहोल में एक मज़हबी इबादतगाह की जुमा की शब बेहुर्मती का वाक़िया मंज़रे आम पर आने के बाद दोनों टाउंस में पिछ्ले रोज़ ज़बरदस्त कशीदगी पैदा होगई थी।

भैंसा के डी एस पी आर गरीधर ने टेलीफ़ोन पर कहा कि सूरते हाल मुकम्मिल तौर पर पुरअमन है। मसलहा रिज़र्व फ़ोर्स और सरिया उल-हरकत टीम के दस्ते ताय्युनात करते हुए सेक्यूरिटी में इज़ाफ़ा किया गया है और ये फोर्सेस हस्सास मदहोल और भैंसा के हस्सास मुक़ामात पर गशत कररहे हैं और बाज़ मुक़ामात पर पेकेटस ताय्युनात किए गए हैं।

उन्होंने कहा कि दोनों टाउंस में तिजारती इदारा जात खुले रहे और अवाम का कारोबार मामूल के मुताबिक़ जारी रहा। एक मख़सूस तबक़ा के अरकान एहतेजाज करते हुए उस वक़्त सड़कों पर निकल आए थे जब मज़हबी मुक़ाम की बेहुर्मती की इत्तेला मंज़रे आम पर आई थी।

पुलिस ने सूरते हाल पर फ़िलफ़ौर कंट्रोल करलिया था और चंद मुश्तबा अफ़राद को वाक़िये में उनके मुबय्यना रोल पर हिरासत में ले लिया गया था। डी एस पी ने कहा कि पुलिस ने अमन कमेटीयों का मीटिंग मनाक़िद किया मुश्तबा अफ़राद को पकड़ने के लिए पुलिस की दो टीमें पड़ोसी रियासत महाराष्ट्रा के धर्म आबाद टाउन को रवाना करदी गईं हैं क्युंकि इस टाउन में भी एसा ही वाक़िया पेश आया है।

दूसरे पुलिस ओहदेदारों ने कहा कि इस वाक़िये के ज़िमन में चंद मुश्तबा अफ़राद से पूछगिछ की जा रही है ताहाल किसी को गिरफ़्तार नहीं किया गया है।

TOPPOPULARRECENT