Wednesday , December 13 2017

मदहोश नूरीया को 5 साल की क़ैद बा मुशक़क़्त, कार से दो अफ़राद की हलाकत

मुंबई, ०२ नवंबर ( पी टी आई) हिंदूस्तानी नज़ाद अमेरीकी शहरी नूरीया हवेली वाला को एक ख़ुसूसी अदालत ने हालत नशा में अपनी गाड़ी SVR से टक्कर दे कर दो अफ़राद को हलाक करने के जुर्म में पाँच साल की क़ैद बा मुशक्कत की सज़ा सुनाई गई है ये वाक़िया 2010 म

मुंबई, ०२ नवंबर ( पी टी आई) हिंदूस्तानी नज़ाद अमेरीकी शहरी नूरीया हवेली वाला को एक ख़ुसूसी अदालत ने हालत नशा में अपनी गाड़ी SVR से टक्कर दे कर दो अफ़राद को हलाक करने के जुर्म में पाँच साल की क़ैद बा मुशक्कत की सज़ा सुनाई गई है ये वाक़िया 2010 में पेश आया था ।

महलोकीन ( मरने वालों) में एक में एक पुलिस अहलकार भी शामिल है ।अलबत्ता नारकोटिक ड्रग्स और साईको ट्रापिक सब स्टीन्स केस में अदालत ने नूरीया को बरी कर दिया है । लापरवाही और नियम की हिल्लत में ड्राइविंग करने पर अदालत ने 30 साला नूरीया को तहवील में लिया था ।

अदालत ने सज़ाए क़ैद के इलावा नूरीया पर 5 लाख रुपय का जुर्माना भी आइद किया है जिस में से दो लाख रुपय महलूक ( मृतक) पुलिस सब इन्सपेक्टर दीनानाथ शिनडे और मोटर साईकल सवार अफ़ज़ल इबराहीम के अरकान ख़ानदान को दिए जाने की हिदायत की गई है ।

जज आई एम बोहारी ने आज ये फ़ैसला सुनाया । जुर्माने की माबक़ी रक़म एक लाख रुपए चार ज़ख्मीयों में बिलतर्तीब 50,000/‍रुपए और 15000/- रुपए (तीन ज़ख्मीयों) के मुताबिक़ तक़सीम की जाएगी । जिस वक़्त अदालत ने सज़ा सुनाई उस वक़्त नूरीया रो पड़ी।

मुंबई में ख्वातीन के हालत नशा में ड्राइविंग के वाक़्यात में दिन ब दिन इज़ाफ़ा होता जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT