Wednesday , December 13 2017

मधूसुदन चारी का स्पीकर असेंबली की हैसियत से चुनाव यक़ीनी

तेलंगाना असेंबली के पहले स्पीकर की हैसियत से चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के बाएतेमाद रफ़ीक़ मधूसुदन चारी का चुनाव यक़ीनी है।

तेलंगाना असेंबली के पहले स्पीकर की हैसियत से चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के बाएतेमाद रफ़ीक़ मधूसुदन चारी का चुनाव यक़ीनी है।

स्पीकर के चुनाव के लिए आज लेजिस्लेचर सेक्रेटरीएट ने आलामीया जारी किया जिस के बाद टी आर एस उम्मीदवार की हैसियत से मधूसुदन चारी ने पर्चा-ए-नामज़दगी दाख़िल किया।

पर्चा-ए-नामज़दगी के इदख़ाल के मौके पर चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌, रियासती वुज़रा के अलावा मुख़्तलिफ़ अप्पोज़ीशन जमातों के क़ाइदीन मौजूद थे।

शाम तक कोई दूसरा पर्चा-ए-नामज़दगी दाख़िल नहीं किया गया लिहाज़ा एस ओहदे के लिए मधूसुदन चारी का चुनाव यक़ीनी होचुका है, ताहम चुनाव का बाक़ायदा एलान कल मंगल के दिन एवान में किया जाएगा।

मधूसुदन चारी तेलंगाना तहरीक के दौरान चन्द्रशेखर राव‌ के मुशीर थे और हालिया चुनाव में वो मुंतख़ब हुए। 119 रुकनी असेंबली में टी आर इसके अरकान की तादाद 63 है। मंगल के दिन 11 बजे उबूरी स्पीकर जाना रेड्डी, नए स्पीकर के चुनाव का एलान करेंगे जिस के बाद मधूसुदन चारी स्पीकर की कुर्सी सँभाल लेंगे।

चहारशंबा को रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन तेलंगाना असेंबली और कौंसिल के मुशतर्का मीटिंग से ख़िताब करेंगे। रियासती काबीना में दोनों वानों से गवर्नर के ख़िताब को मंज़ूरी दे दी है जिस में चुनाव मुहिम के दौरान किए गए वादों को शामिल किया गया। गवर्नर के ख़ुतबा से तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी और फ़लाही असकीमात के बारे में टी आर एस हुकूमत की पालिसी वाज़िह होगी।

TOPPOPULARRECENT