Thursday , December 14 2017

मध्य प्रदेश में दो फ़िरक़ों में झड़प ,कर्फ़यू नाफ़िज़

संगबारी और लूट मार में 7 अफ़राद ज़ख़मी ,दुकानात और गाड़ियां नज़र-ए-आतिश ,पुलिस फायरिंग

संगबारी और लूट मार में 7 अफ़राद ज़ख़मी ,दुकानात और गाड़ियां नज़र-ए-आतिश ,पुलिस फायरिंग

मध्य प्रदेश के राइज़न टाउन में दो फ़िरक़ों के माबैन झड़प होगई जिस में सात अफ़राद ज़ख़मी होगए। इन में तीन गोली लगने से ज़ख़मी होने और दुकानात-ओ‍-गाडियों को नज़र अतश किया गया। पुलिस ने यहां कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया है।

ऐडिशनल सुप्रिटेंडेंट‌ पुलिस मुकेश ने ज़राए इब्लाग़ के नुमाइंदों को बताया कि पुलिस ने पहले लाठी चार्ज किया और फिर आँसू गैस के शेल्स इस्तेमाल किए। हुजूम बेक़ाबू था जिस की वजह से आख़िर कार पुलिस को फायरिंग करनी पड़ी।

बताया जाता है कि ये झड़प उस वक़्त हुई जब दो मुख़्तलिफ़ फ़िरक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवानों में राइज़न आरही बस में नशिस्त के मसले पर ग़ैरमामूली बेहस होगई।

जब ये बस राइज़न टाउन पहुंची जो दार-उल-हकूमत भोपाल से तक़रीबन 50 किलो मीटर दूर है ,दोनों नौजवानों ने अपने हामियों को यहां बुला लिया था और फिर सूरत-ए-हाल बेक़ाबू होगई।

हुजूम ने एक दूसरे पर संगबारी की और वो तशद्दुद पर आमादा होगया । चार दुकानात और कई गाडियों को नज़र-ए-आतिश किया गया जबकि दीगर दूकानों और पार्क की हुई गाडियों को भी नुक़्सान पहुंचा।

ज़िला इंतेज़ामिया ने एहतेयाती इक़दाम के तौर पर टाउन में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़द कर दिया है। उन्होंने बताया कि गोली लगने से ज़ख़मी होने वालों को ईलाज केलिए भोपाल भेज दिया गया। टाउन में सूरत-ए-हाल कशीदा लेकिन क़ाबू में बताई गई है।

TOPPOPULARRECENT