मध्य प्रदेश में बी जे पी और कांग्रेस कारकुनों की झड़प

मध्य प्रदेश में बी जे पी और कांग्रेस कारकुनों की झड़प
बी जे पी के 7 कारकुन कांग्रेसी कारकुनों के साथ मध्य प्रदेश की माओ तहसील के देहात पकदामबर में तसादुम के नतीजे में ज़ख़मी होगए। ये वाक़िया उस वक़्त पेश आया जबकि बी जे पी कारकुन एक ऐस एल वे में सफ़र कररहे थे जिन का रास्ता इस देहात में कल रात

बी जे पी के 7 कारकुन कांग्रेसी कारकुनों के साथ मध्य प्रदेश की माओ तहसील के देहात पकदामबर में तसादुम के नतीजे में ज़ख़मी होगए। ये वाक़िया उस वक़्त पेश आया जबकि बी जे पी कारकुन एक ऐस एल वे में सफ़र कररहे थे जिन का रास्ता इस देहात में कल रात कांग्रेसी कारकुनों ने रोका।

दोनों ग्रुपस के दरमियान ज़बानी तकरार हुई जो हाथापाई में तबदील होगई। पुलिस के बमूजब क़ानून-ए-ताज़ीरात हिंद की मुख़्तलिफ़ दफ़आत के तहत कांग्रेस कारकुनों बाने सिंह, विजेंदर सिंह, इंदर सिंह तनूर, अनील ठाकुर और दीगर पाँच के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज कर लिए गए हैं।

बरसर-ए-इक़तिदार बी जे पी और कांग्रेस के आम जलसे 25 नवंबर को मुक़र्रर असेम्बली इंतेख़ाबात से पहले पूरे उरूज पर हैं। कांग्रेस और बी जे पी क़ाइदीन भी एक दूसरे पर रक़ीक़ इल्ज़ामात तराशी में मुलविव्स हैं और दोनों पार्टीयों ने एक दूसरे को ग़ैर मुस्लिमा क़रार देने की इलेक्शन कमीशन से ख़ाहिश की है।

Top Stories