Monday , December 18 2017

मध्य प्रदेश में स्कूली निसाब मैं गीता को शामिल किया जाएगा

इंदौर, 15 नवंबर (यू एन आई) मध्य प्रदेश के वज़ीर-ए-आला श्यौराज सिंह चौहान ने कहा है कि रियासत के स्कूलों के निसाब में गीता को हर हाल में शामिल किया जाएगा। मिस्टर चौहान ने कल शाम यहां विद्या भारती के सिलवर जुबली तक़रीबात से ख़िताब करते हुए

इंदौर, 15 नवंबर (यू एन आई) मध्य प्रदेश के वज़ीर-ए-आला श्यौराज सिंह चौहान ने कहा है कि रियासत के स्कूलों के निसाब में गीता को हर हाल में शामिल किया जाएगा। मिस्टर चौहान ने कल शाम यहां विद्या भारती के सिलवर जुबली तक़रीबात से ख़िताब करते हुए ये ऐलान किया।

उन्हों ने कहा कि निसाब में जब हम तवारीख़ में शामिल ग़लतीयों को दूर करने की कोशिश करते हैं तो हम पर भगवद का इल्ज़ाम आइद किया जाता है।

उन्हों ने कहा कि अमल की तालीम देने वाली गीता को हम निसाब में शामिल करने जा रहे हैं। ख़ाह हम पर तालीम को फ़िर्कावाराना बनाने का इल्ज़ाम ही क्यों ना आइद किया जायॆ ।

उन्हों ने ये ख़्याल ज़ाहिर किया कि अंग्रेज़ी ज़बान को स्कूली निसाब में दीगर मज़ामीन के मुक़ाबिल ज़रूरत से ज़्यादा एहमीयत दी जा रही है और अंग्रेज़ी केलिए ज़्यादा ज़ोर दिया जा रहा ही। उन्हों ने कहा कि इन की हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह निसाब को दरुस्त करते हुए हिन्दी ज़बान की एहमीयत को फ़रोग़ देना होगी। उन्हों ने कहा कि सरकारी नौईयत के ज़्यादा तर काम हिन्दी में किए जाते हैं और रियास्ती हुकूमत हिन्दी के फ़रोग़ के लिए अंजाम दिए जाने वाले किसी भी काम की हौसलाअफ़्ज़ाई से पस-ओ-पेश नहीं करेगी।

TOPPOPULARRECENT