Monday , December 18 2017

मनमोहन सिंह मीठी नींद सो रहे हैं: शरद यादव

नई दिल्ली, २२ सितंबर ( पी टी आई) अब जब कि समाजवादी पार्टी हुकूमत की ताईद ( समर्थन) करने लगी है वहीं जे डी (यू) ने कहा कि कल मुल्क गीर ( पूरे देश में बड़े) पैमाने पर जो बंद मनाया गया था इस का मक़सद हुकूमत को बरतरफ़ (बर्खास्त) करना नहीं था बल्कि ह

नई दिल्ली, २२ सितंबर ( पी टी आई) अब जब कि समाजवादी पार्टी हुकूमत की ताईद ( समर्थन) करने लगी है वहीं जे डी (यू) ने कहा कि कल मुल्क गीर ( पूरे देश में बड़े) पैमाने पर जो बंद मनाया गया था इस का मक़सद हुकूमत को बरतरफ़ (बर्खास्त) करना नहीं था बल्कि हुकूमत की अवाम मुख़ालिफ़ ( विरोधी) पालिसीयों के ख़िलाफ़ अवाम को मुत्तहिद (मिलाना/ मित्रधर्मी) करना था ।

पार्टी के सदर शरद यादव ने मीडीया नुमाइंदों ( पत्रकारों) से बात करते हुए कहा कि क्या हम ने कभी ऐसा कहा कि हम हुकूमत गिराना चाहते हैं । हम सिर्फ ये कोशिश कर रहे हैं कि अवाम हुकूमत की ग़लत पालिसीयों से आगाह हो जाएं ताकि मनमोहन सिंह जैसे क़ाइद ( नेता) दुबारा वज़ीर-ए-आज़म ना बन सकें क्योंकि मनमोहन सिंह एक ऐसे शख़्स हैं जिन्हें हुकूमत के इस्तिहकाम ( मजबूती) की ज़रा बराबर परवाह नहीं है ।

उन्होंने मुस्कुराते हुए कहा कि मनमोहन सिंह को मज़े की नींद सोने दीजिए मगर हम अवाम को बेदार ( जागते हुए) रखेंगे । हम चाहते है की मनमोहन सिंह जैसे मार्केट मईशत ( माली हालात) का नज़रिया रखने वाले क़ाइद को कम से कम आइन्दा सौ साल तक वज़ीर-ए-आज़म बनने नहीं दिया जाएगा ।

मिस्टर यादव ने अपनी बात जारी रखते हुए कहा कि अगर हुकूमत गिरती है तो इस केलिए हम ज़िम्मेदार नहीं होंगे । दूसरी तरफ़ वज़ीर-ए-आला बिहार नितीश कुमार ने भी फ़ौरी तौर पर हुकूमत गिरने के इमकानात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि बिलआख़िर हुकूमत अददी क़ुव्वत का मुज़ाहरा करते हुए उसे गिरने नहीं देगी ।

शरद यादव ने मुलायम सिंह को भी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि जंतर मंतर पर बी जे पी और बाएं बाज़ू के क़ाइदीन ( Left Party Leader) के साथ शहि नशीन ( stage) पर मौजूद नहीं थे हालाँकि उसूलन उन्हें मौजूद होना चाहीए था । हुकूमत के ख़िलाफ़ हमारी लड़ाई में मुलायम सिंह हमारे साथ शामिल थे । अवाम जब हुकूमत के ख़िलाफ़ उठ खड़े होंगे तो मुलायम सिंह भी ये तबदीली महसूस किए बगै़र नहीं रह सकेंगे ।

TOPPOPULARRECENT