Saturday , December 16 2017

मनमोहन सिंह सफ़ाई देने मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू हों

नई दिल्ली, 02 अप्रैल: ( पी टी आई ) साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम ए राजा की जानिब से 2G अस्क़ाम (Scam) पर मुशतर्का पारलीमानी कमेटी को रवाना करदा मकतूब का हवाला देते हुए इस कमेटी में बी जे पी के रुकन यशवंत सिन्हा ने वज़ीर ए आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को एक मकतू

नई दिल्ली, 02 अप्रैल: ( पी टी आई ) साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम ए राजा की जानिब से 2G अस्क़ाम (Scam) पर मुशतर्का पारलीमानी कमेटी को रवाना करदा मकतूब का हवाला देते हुए इस कमेटी में बी जे पी के रुकन यशवंत सिन्हा ने वज़ीर ए आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को एक मकतूब रवाना करते हुए उन से कहा कि वो अपने आप को बेगुनाह साबित करने के लिए मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू हों क्योकि उन के ख़िलाफ़ इल्ज़ाम आइद किए गए हैं।

अपने मकतूब में मिस्टर यशवंत सिन्हा ने कहा कि अगर मनमोहन सिंह इस मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू होने से किसी तरह का पस-ओ-पेश करेंगे तो इस से ये बात साबित हो जाएगी कि वो कुछ ना कुछ छिपाना चाहते हैं। मिस्टर यशवंत सिन्हा ने वाज़िह किया कि उस वक़्त की पार्लियामेंट की पब्लिक एकाउंटस कमेटी की जानिब से 2G अस्क़ाम में सी ए जी की रिपोर्ट का जायज़ा लिया जा रहा था और वज़ीर-ए-आज़म ने वाज़िह तौर पर पेशकश किए थे कि वो पी ए सी के रूबरू हाज़िर होने तैयार हैं ताकि ये कमेटी अपनी तहकीकात में मुनासिब मंतक़ी अंजाम तक पहुंच सके ।

यशवंत सिन्हा ने अपने मकतूब में वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि आप ( मनमोहन सिंह ) ने ऐसी पेशकश मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से नहीं की है हालाँकि ये हक़ीक़त है कि कमेटी के कई अरकान ने बरसर-ए-आम मुतालिबा किया था कि आप मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू हों ।

यशवंत सिन्हा ने इद्दिआ किया है कि मुशतर्का पारलीमानी कमेटी के नाम अपने मकतूब में ए राजा ने वज़ीर आज़म मनमोहन सिंह के ख़िलाफ़ संगीन इल्ज़ामात आइद किए हैं और वज़ीर फायनेंस मिस्टर पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ भी उन के इल्ज़ामात संगीन हैं। बी जे पी लीडर ने अपने मकतूब में वज़ीर आज़म से कहा कि वो समझते हैं कि ये ये बात ख़ुद आप (मनमोहन सिंह) के मुफ़ाद में है कि आप मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू हों और अपनी सफ़ाई पेश करें।

इसी तरह वज़ीर फायनेंस पी चिदम़्बरम को भी आप मश्वरा दे सकते हैं कि वो भी मुशतर्का पारलीमानी कमेटी से रुजू हों। यशवंत सिन्हा ने वज़ीर आज़म से कहा कि वो मुशतर्का पारलीमानी कमेटी के सदर नशीन मिस्टर पी सी चक्कू से दरख़ास्त करें कि वो मिस्टर ए राजा को कमेटी के रूबरू एक गवाह की हैसियत में तलब करें।

बीज पी लीडर ने अपने मकतूब में कहा कि आप की जानिब से जे पी सी के रूबरू हाज़िर होने से किसी तरह का पस-ओ-पेश सिर्फ़ इस एहसास को मज़ीद तक़वियत फ़राहम करेगा कि आप कुछ ना कुछ छिपाना चाहते हैं। उन्होंने वज़ीर आज़म से शिकायत भी की कि कमेटी के सदर नशीन मिस्टर पी सी चक्कू 2G लाईसेंस की इजराई के मुआमला में हक़ायक़ की तह तक पहूंचने के मक़सद को ही फ़ौत कर रहे हैं और तहक़ीक़ाती अमल पर असरअंदाज़ होने की कोशिश कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि कमेटी के कई अरकान ने मिस्टर चक्कू को मकतूब रवाना करते हुए कहा कि वो मिस्टर राजा को बहैसियत गवाह कमेटी में तलब करें। ख़ुद मिस्टर ए राजा ने कमेटी में बहैसियत गवाह पेश होने की पेशकश की है इसके बावजूद मिस्टर चक्कू उन्हें तलब करने से गुरेज़ कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि इस मसला पर कोई फैसला करने में मिस्टर चक्कू की जानिब से किसी तरह की ताख़ीर दर असल क़वाइद की ख़िलाफ़वर्ज़ी है । उन्होंने कहा कि उन के ख़्याल में मुशतर्का पारलीमानी कमेटी इस मसला पर हक़ायक़ को मंज़रे आम पर लाने की बजाय हक़ायक़ को छिपाने की सिम्त में काम कर रही है ।

ये एक संगीन मसला है और सदर नशीन कमेटी अरकान की जानिब से मुसलसल दरख़ास्तों को नज़रअंदाज कर रहे हैं। यशवंत सिन्हा ने स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार को भी एक मकतूब रवाना किया है और कमेटी में बहैसियत गवाह तलब किए जाने ए राजा की दरख़ास्त से वाक़िफ़ करवाया है ।

उन्होंने कहा कि कई बार की दरख़ास्तों के बावजूद मिस्टर पी सी चक्कू ने इस दरख़ास्त को कुबूल नहीं किया है । उन्होंने कहा कि अगर वो ( स्पीकर लोक सभा ) भी इन हालात पर ख़ामोश रहीं तो हिंदूस्तान की पार्लीयामेंट का एक बड़ा नुक़्सान होगा । कमेटी में शामिल बी जे पी और बाएं बाज़ू की जमातों के अरकान भी मिस्टर ए राजा की इस दरख़ास्त की ताईद कर रहे हैं कि उन्हें कमेटी में गवाही के लिए तलब किया जाये ।

TOPPOPULARRECENT