Sunday , December 17 2017

मनमोहन सिंह, सोनिया गांधी का दौरा मुज़फ़्फ़रनगर सेकूलर तफ़रीह

बी जे पी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह, यू पी ए की सदर नशीन सोनिया गांधी और कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी के दौरा मुज़फ़्फ़रनगर को सेकूलर तफ़रीह क़रार दिया है और इल्ज़ाम आइद किया कि वो इस मसला पर वोट बैंक की सियासत करने के बजाय मुनासिब इक़द

बी जे पी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह, यू पी ए की सदर नशीन सोनिया गांधी और कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी के दौरा मुज़फ़्फ़रनगर को सेकूलर तफ़रीह क़रार दिया है और इल्ज़ाम आइद किया कि वो इस मसला पर वोट बैंक की सियासत करने के बजाय मुनासिब इक़दामात करें।

बी जे पी के नायब सदर मुख्तार अब्बास नक़वी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि मुज़फ़्फ़र नगर में फ़िर्कावाराना तशद्दुद के एक माह बाद उत्तरप्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव ने गुजिश्ता रोज़ उन इलाक़ों का दौरा किया जबकि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह, सोनिया गांधी और उनके बेटे राहुल ने आज वहां की सेकूलर तफ़रीह की है।

मुख्तार अब्बास नक़वी ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत उत्तरप्रदेश और कांग्रेस की क़ियादत में मर्कज़ी हुकूमत ने रियासत की सूरत-ए-हाल पर कंट्रोल करने केलिए कोई ठोस कार्रवाई नहीं की है। मुख्तार अब्बास नक़वी ने मज़ीद कहा कि ये क़ाइदीन मर्कज़ी हुकूमत और हुकूमत उत्तरप्रदेश की आँखों के सामने हुए फ़िर्कावाराना फ़सादाद पर सेकूलरज्म की दहाई दे रहे हैं हालाँकि हुकूमत उत्तरप्रदेश की ईमा पर ये फ़सादाद हुए हैं और उन अनासिर को हुकूमत की जानिब से तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया जा रहा है जिन्होंने फ़सादाद को भड़काया था।

नक़वी ने इल्ज़ाम आइद किया कि इस मसला पर कांग्रेस और एस पी की खु़फिया साज़बाज़ है लेकिन वो बज़ाहिर एक दूसरे के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी कररहे हैं। अगर यही फ़सादाद बी जे पी के ज़ेर इक़तिदार रियास्तों में होते तो आज यही जमातें हंगामा बर्पा करदिए होते। उन्होंने इन वाक़ियात की अदालती तहक़ीक़ात करने का मांग‌ किया।

TOPPOPULARRECENT