मनाबडी और सियासत की जानिब से एमसेट की तय्यारी के लिए सीडीज़ की आज तक़सीम

मनाबडी और सियासत की जानिब से एमसेट की तय्यारी के लिए सीडीज़ की आज तक़सीम

मनाबडी डाट काम की जानिब से एमसेट तलबा की सहूलत के लिए तैय्यार करदा सी डी इदारा सियासत के तआवुन-ओ-इश्तिराक से एमसेट 2012 इमतिहान तहरीर कर रहे तलबा को मुफ़्त फ़राहम की जाएगी । इंजनीयरिंग-ओ-मैडीसन के अहलीयती इमतिहान में शिरकत कर रहे तल

मनाबडी डाट काम की जानिब से एमसेट तलबा की सहूलत के लिए तैय्यार करदा सी डी इदारा सियासत के तआवुन-ओ-इश्तिराक से एमसेट 2012 इमतिहान तहरीर कर रहे तलबा को मुफ़्त फ़राहम की जाएगी । इंजनीयरिंग-ओ-मैडीसन के अहलीयती इमतिहान में शिरकत कर रहे तलबा को इम्तेहानी तैय्यारी में ये सी डी बे इंतिहा मुआविन साबित होगी ।

13 अप्रैल बरोज़ जुमा 4 बजे शाम महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता सियासत में मुनाक़िदा एक तक़रीब में इस सी डी की तक़सीम का आग़ाज़ अमल में आएगा । मनाबडी डाट काम जो कि एक मारूफ़ तालीमी वैब साईट है की जानिब से तैय्यार की गई सी डी में इंजनीयरिंग-ओ-मैडीसन में दाख़िले के ख़ाहिशमंद तलबा के लिए अहलीयती इम्तेहानात की तैय्यारी के तमाम मरहलों की मुताल्लिक़ तफ़सीलात मौजूद हैं ।

जनाब मुहम्मद इलयास अहमद रिज़वी नायब सदर नशीन-ओ-मनीजिंग डायरेक्टर अक़लीयती मालीयाती कारपोरेशन मेहमान ख़ुसूसी होंगे । सदारत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत करेंगे । मेहमानान एज़ाज़ी के तौर पर जनाब सैयद ख़ालिद सैफ-उल्लाह मनाबडी डाट काम के इलावा जनाब लियाक़त अली शिरकत करेंगे ।

सी डी के हुसूल के लिए तलबा से ब पाबंदी वक़्त शिरकत की ख़ाहिश की जाती है । तलबा के लिए ये लाज़िमी होगा कि अपने एमसेट रजिस्ट्रेशन या हाल टिकट की नक़ल साथ रखें ।

Top Stories