Friday , January 19 2018

मनिपुर मॆं मनमोहन सिंह के दौरा से क़बल बम धमाका

नई दिल्ली ०१ दिसम्बर: (पी टी आई) मनी पर के मशरिक़ी ज़िला इम्फाल में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के हफ़्ता को दौरा से क़बल फॆस्टीवल ग्राउंड के बाब अलद अखिला पर ताक़तवर बम धमाका हुआ, जिस में एक शख़्स हलाक हो गया।

नई दिल्ली ०१ दिसम्बर: (पी टी आई) मनी पर के मशरिक़ी ज़िला इम्फाल में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के हफ़्ता को दौरा से क़बल फॆस्टीवल ग्राउंड के बाब अलद अखिला पर ताक़तवर बम धमाका हुआ, जिस में एक शख़्स हलाक हो गया।

सरकारी ज़राए ने बताया कि 2 ख़ातून विज़ीटर्स भी ज़ख़मी हो गईं, लेकिन मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने ज़ख़मीयों की तादाद 4 बताई है। ये धमाका उस वक़्त हुआ जबकि ग़ैर मुश्तबा रक्षा रां ये बम नुमाइश की गेट के क़रीब नसब कररहा था। दहश्तगरदों ने उसे बम मुंतक़िल करने केलिए 20 रुपय की रक़म दी थी। इम्फाल में सरकारी ज़राए ने ये बात बताई।

चिदम़्बरम ने कहा कि उन्हें मौसूला इत्तिला के मुताबिक़ ये बम आई ए डी से बना हुआ था। जिस मुक़ाम पर धमाका हुआ वो नोतामीर शूदा सिटी कनवेनशन सैंटर से तक़रीबन 50 मीटर दूर वाक़्य है, जिस का वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह 3 दिसम्बर को इफ़्तिताह करने वाले थॆ।

ये धमाका 11 बजे सुबह हुआ, जहां ग्राउंड पर सनगाई फ़ैस्टीवल जारी था, जिस में थाईलैंड, मलेशिया-ए-और दीगर जुनूब मशरिक़ी एशियाई ममालिक के तक़रीबन 400 वफ़ूद शरीक थॆ। आज ये फ़ैस्टीवल इख़तताम को पहुंचा। रक्षा रां की कोरा की हैसियत से शनाख़्त की गई है जो धमाका में हलाक होगया। ज़ख़मीयों को रीजनल इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस ऐंड हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया है।

चिदम़्बरम ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म के मुजव्वज़ा दौरा के पेशे नज़र मनी पर में पहले ही सख़्त चौकसी इख़तियार की गई थॆ।

उन्होंने कहा कि ये आई ई डी एक शख़्स के हवाला किया गया और वो नसब कररहा था कि इस पहले ही फट पड़ा। पुलिस ने आई ए डी ले जाने वाले शख़्स से बात की और इस का ब्यान कलमबंद किया गया। उन्हों ने कहा कि हुकूमत को मिनी पर मैं गड़बड़ का अंदेशा है और इंतिहाई सख़्त इक़दामात किए जा रहे हैं। अभी तक किसी इन्फ़िरादी शख़्स के ग्रुप ने इस हादिसा की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की।

सरकारी ज़राए ने बताया कि ग़ैर मुश्तबा रक्षा रां को दहश्तगरदों ने जो समझा जाता हीका के सी पी से ताल्लुक़ रखते हैं, ये बम एगज़ीबीशन की गेट के क़रीब रखने केलिए उसे 20 रुपय की रक़म दी थी, लेकिन जिस वक़्त ये रक्षा रां चाय नोशी में मसरूफ़ था बम धमाका से फुट पड़ा।

TOPPOPULARRECENT