Saturday , December 16 2017

मनीपुर में 82 फ़ीसद पोलिंग , 7 हलाक

इम्फ़ाल, २९ जनवरी (पी टी आई) मनीपुर असेंबली इंतेख़ाबात में 82 फ़ीसद राय दहिंदूं ने आज अपने हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा किया।

इम्फ़ाल, २९ जनवरी (पी टी आई) मनीपुर असेंबली इंतेख़ाबात में 82 फ़ीसद राय दहिंदूं ने आज अपने हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा किया।

इन्तिहा पसंदों ने तशद्दुद बरपा किया जिसमें 7 अफ़राद हलाक और 2 जख़्मी हो गए। तशद्दुद के बावजूद बूथस पर कसीर तादाद देखी गई। तवील क़तार में मर्द ओ-ख़वातीन और नौजवान खड़े थे ताहम कई बूथस पर क़ब्ज़े की भी इत्तेलात हैं।

चीफ़ इलेक्ट्राल आफीसर पी सी लॉनम कौंगा ने कहा कि इबतेदाई सरकारी रिपोर्ट के मुताबिक रियासत के 9 अज़ला में हुई राय दही के दौरान 17.40 लाख राय दहिंदो ने वोट डाले। यहां पर 82 फ़ीसद पोलिंग रिकार्ड की गई।

दीगर इलाक़ों से पोलिंग की तफ़सीलात वसूल होना अभी बाक़ी है। ज़िला चनडल में सोगनौ असेंबली हल्क़ा में दूर दराज़ इलाका में वाक़िअ एक पोलिंग स्टेशन पर इन्तिहा पसंदों ने हमला किया जिस में एक सी आर पी एफ जवान, 3 वीलेज वालीनटर फ़ोर्स और एक शहरी हलाक हुए।

सरकारी ज़राए ने कहा कि इन्तिहा पसंदों ने बम भी नसब किऐ थे जिन्हें नाकारा बना दिया गया। इलेक्ट्राल आफीसर ने कहा कि ज़िला में डांबी पुलिस स्टेशन पर फायरिंग के तबादले के दौरान एक राय दहिंदा , इन का हामी और एक सिक्योरीटी जवान हलाक हुए।

खराय, चनग्न घम इलाका सवामबंग हाई स्कूल में राय दही से क़बल बम ज़ब्त करके उसे नाकारा बना दिया गया। ज़िला ओकरलि में कल इन्तिहा पसंदों ने घात लगाकर हमला किया था जिस में सी आर पी एफ के दो जवान इंतख़ाबी डयूटी के दौरान हलाक हुए।

आज की राय दही में चीफ़ मिनिस्टर अब्बूबी सिंह, वज़ीर जंगलात कांग्रेस लीडर तहादीबनिद्रा, कांग्रेस उम्मीदवार और स्पीकर आई हयमओ-चंद्रा सिंह, साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन सी पी सदर राधा कृष्ण बनोद कोजम की क़िस्मत का फ़ैसला मोहरबंद हो गया है।

इंतख़ाबी मैदान में जुमला 279 उम्मीदवार हैं।

TOPPOPULARRECENT