Saturday , December 16 2017

मबोली अड्डा में गैस सिलिंडर धमाके

निंबोलीअड्डा में गैस सिलिंडर धमाके , एक हलाक , सदर तेलंगाना बी जे पी मुआइना के दौरान धमाकों में बाल बाल बच गए , महमूद अली , नरसिम्हा रेड्डी का दौरा

निंबोलीअड्डा में गैस सिलिंडर धमाके , एक हलाक , सदर तेलंगाना बी जे पी मुआइना के दौरान धमाकों में बाल बाल बच गए , महमूद अली , नरसिम्हा रेड्डी का दौरा

काच्चिगुड़ा के इलाके में आज रात सिलसिला वार सिलिंडर धमाकों से दहश्त पैदा होगई। इस वाक़िये में एक हलाक और तक़रीबन 6 अफ़राद शदीद ज़ख़मी होगए जिन में दो की हालत नाज़ुक बताई गई है।

बताया जाता हैके गै़रक़ानूनी तौर पर सिलिंडर की रीफिलिंग की जा रही थी कि रात ज़ोरदार तीन धमाके हुए और आधे घंटे के वक़फे से मज़ीद दो धमाका हुए।

इन धमाकों में 18 साला नरेंद्र बरसर मौके हलाक होगया। शंकर और पियूष नामी दो नौजवानों की हालत नाज़ुक बताई गई है जब कि अज़ीज़ , क़दीर और रहीम ज़ख़मी होगए। ग़ैर मजाज़ तौर पर गैस सिलिंडर की रीफिलिंग करने के गोदाम में ये धमाके हुए।

वाक़िया की इत्तेला पर सारे शहर में सनसनी फैल गई। तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली , वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी , वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर मुक़ाम वाक़िये पर पहूंच गए।

कमिशनर पुलिस महेंद्र रेड्डी ने हालात का जायज़ा लिया। इस वाक़िये का मुआइना करने गए अंबरपेट रुकने असेंबली-ओ-तेलंगाना बी जे पी सदर किशन रेड्डी भी हादसे की ज़द में आने से बाल बाल बच गए।

बताया जाता हैके उनके क़रीब एक सिलिंडर का धमाका हुआ। जिस के साथ ही आग के शोले भड़क उठे। गोदाम के अलावा पड़ोस में वाक़्य मकानात को भी नुक़्सान पहूँचा।

पुलिस ने आग को क़ाबू में करने के लिए फ़ौरी फायरइंजनों को तलब किया जहां आतिश फ़िरौ अमला ने आग पर क़ाबू पालिया। काच्चि गुड़ा के इलाके निंबोलीअड्डा के इस वाक़िये पर चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए धमाका पर अफ़सोस का इज़हार किया और फ़ौरी राहत के इक़दामात को मुकम्मिल करने के अहकामात जारी करदिए।

TOPPOPULARRECENT