Wednesday , May 23 2018

ममलकत फ़लस्तीन के ताल्लुक़ से इसराईली पेशकश पर फ़लस्तीन ग़ैर मुतमइन

रमला ,फ़लस्तीन, 28 जनवरी (राईटर) इसराईल ने सरहदों और मुस्तक़बिल की ममलकत फ़लस्तीन की सलामती के नज़म के ताल्लुक़ से एक ख़ाका पेश किया है जिस का मक़सद इमकानी बातचीत को बरक़रार रखना है। लेकिन फ़लस्तीनी ज़िम्मा दावरं का कहना है कि इस स

रमला ,फ़लस्तीन, 28 जनवरी (राईटर) इसराईल ने सरहदों और मुस्तक़बिल की ममलकत फ़लस्तीन की सलामती के नज़म के ताल्लुक़ से एक ख़ाका पेश किया है जिस का मक़सद इमकानी बातचीत को बरक़रार रखना है। लेकिन फ़लस्तीनी ज़िम्मा दावरं का कहना है कि इस से बात नहीं बनती। इसराईली मुज़ाकरात कार इसहाक़ लच्चो की तरफ़ से चहारशंबा को ज़बानी पेश करदा तजावीज़ पर फ़लस्तीनी ज़िम्मा दावरं का कहना है कि पेशकश से बात आगे नहीं बढ़ती क्योंकि बेशतर यहूदी नौ आबादियात को महफ़ूज़ बनाना मक़सूद है।

फ़लस्तीनी तंज़ीम आज़ादी के एक रुकन ने कहा कि पेश करदा ख़्याल से तो मसले के ज़ौ मुमलिकती हल की भी मौत होजाती है क्योंकि बुनियादी तौर पर ममलकत फ़लस्तीन के ताल्लुक़ से इसराईली सोच एक दीवार और नौ आबादियात पर मुनहसिर है।दूसरी तरफ़ इस पेशकश के ताल्लुक़ से इसराईल का कहना है कि अमरीका, योरोपी यूनीयन, रूस और अमरीका के फ्रेमवर्क के दायरे में तजावीज़ पेश की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT