Friday , August 17 2018

मयनमार हुकूमत का तंज़ीम ( संगठन) इस्लामी कान्फ्रेंस दफ़्तर के क़ियाम से इनकार

यांगून, १६ अक्टूबर ( ए एफ़ पी ) मयनमार ( Mayanmar) के सदर ने अपने मुल्क में तंज़ीम इस्लामी कान्फ्रेंस (ओ आई सी ) को अपना दफ़्तर क़ायम करने की इजाज़त देने से इनकार कर दिया है । रखनी रियासत में तशद्दुद और बदअमनी का शिकार मुसलमानों की मदद के लिए ये द

यांगून, १६ अक्टूबर ( ए एफ़ पी ) मयनमार ( Mayanmar) के सदर ने अपने मुल्क में तंज़ीम इस्लामी कान्फ्रेंस (ओ आई सी ) को अपना दफ़्तर क़ायम करने की इजाज़त देने से इनकार कर दिया है । रखनी रियासत में तशद्दुद और बदअमनी का शिकार मुसलमानों की मदद के लिए ये दफ़्तर क़ायम किया जा रहा था लेकिन बड़े पैमाने पर मुख़ालिफ़त ( विरोध) करते हुए एहतिजाजी मुज़ाहिरे ( प्रदर्शन) किए गए ।

आख़िर कार सदर ( राष्ट्रपति) थीन सीन (Thein Sein) के दफ़्तर ने कहा कि ओ आई सी दफ़्तर के क़ियाम ( निर्माण) की इजाज़त नहीं दी जा सकती क्योंकि ये अवामी ख़ाहिशात के मुताबिक़ नहीं । मुल्क के दो बड़े शहरों में आज हज़ारों राहिबों ने तंज़ीम ( संगठन) इस्लामी कान्फ्रेंस के ख़िलाफ़ एहतिजाजी मुज़ाहिरे किए ।

मग़रिबी रखनी में बुद्धिस्ट और रोहनगया मुसलमानों के माबैन ( बीच) झड़पों के नतीजा में कई मुसलमान हलाक हो गए और हज़ारों अफ़राद ( लोग) आरिज़ी ( अस्थायी) पनाह गाहों में क़ियाम ( रहने) के लिए मजबूर हैं । ओ आई सी ने गजस्ता माह यहां का दौरा किया था।

TOPPOPULARRECENT