Friday , December 15 2017

मरने वालों को दस लाख एक्स ग्रेशिया का मुतालिबा-एन चंद्र बाबू नायडू

हैदराबाद 9 जुलाई (सियासत न्यूज़) सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू नायडू ने सिटी लाईट होटल सिकंदराबाद के अन्दोहनाक वाक़िया की अदालती तहकीकात का मुतालिबा करते हुए कहा कि सिटी लाईट होटल मुनहदिम होने के वाक़िया की मुकम्मल तहकीकात करव

हैदराबाद 9 जुलाई (सियासत न्यूज़) सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू नायडू ने सिटी लाईट होटल सिकंदराबाद के अन्दोहनाक वाक़िया की अदालती तहकीकात का मुतालिबा करते हुए कहा कि सिटी लाईट होटल मुनहदिम होने के वाक़िया की मुकम्मल तहकीकात करवाई जाएं।

उन्हों ने वाक़िया में हलाक होने वालों के अफ़राद ख़ानदान को 10 लाख रुपये एक्स ग्रेशिया की इजराई का मुतालिबा किया। एन चंद्र बाबू नायडू ने बताया कि ये वाक़िया शहरी इंतेज़ामीया की लापरवाही की अलामत है ।

उन्हों ने इस वाक़िया के लिए मजलिस बलदिया अज़ीमतर हैदराबाद और ज़िला इंतेज़ामीया को मौरद इल्ज़ाम ठहराते हुए कहा कि सिटी लाईट होटल की इमारत इंतिहाई क़दीम और मख़दूश हालत में थी इस के बावजूद ज़िला इंतेज़ामीया और मजलिस बलदिया की जानिब से इख़्तियार कर्दा ख़ामोशी के सबब ये वाक़िया पेश आया है।

उन्हों ने बताया कि रियासत बिलख़सूस शहर हैदराबाद में बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों में हुए इज़ाफ़ा के सबब इस तरह के वाक़ियात पेश आ रहे हैं।

चंद्र बाबू नायडू ने इस वाक़िया में हलाक होने वालों के अफ़राद ख़ानदान से इज़हारे ताज़ियत करते हुए कहा कि तेलुगु देशम पार्टी एन टी आर मेमोरियल ट्रस्ट के ज़रीए उन की मुम्किना मदद के मुताल्लिक़ मंसूबा तय्यार करेगी।

TOPPOPULARRECENT