Monday , December 18 2017

मरीज़ा के घुटनों में सोने की सैंकड़ों सूईयां

जुनूबी कोरिया में जिस वक़्त डॉक्टर एक ख़ातून मरीज़ के घुटनों के एक्सरे का जायज़ा ले रहे थे तो उस वक़्त वो ये देख कर हैरतज़दा रह गए कि उस की रग और पुट्ठों में सैंकड़ों छोटी छोटी तलाई सूईयां पेवस्त हैं जो आम तौर पर आइक्यु पंक्चर तरीके ईलाज म

जुनूबी कोरिया में जिस वक़्त डॉक्टर एक ख़ातून मरीज़ के घुटनों के एक्सरे का जायज़ा ले रहे थे तो उस वक़्त वो ये देख कर हैरतज़दा रह गए कि उस की रग और पुट्ठों में सैंकड़ों छोटी छोटी तलाई सूईयां पेवस्त हैं जो आम तौर पर आइक्यु पंक्चर तरीके ईलाज में इस्तेमाल की जाती हैं। याद रहे कि जोड़ों के शदीद दर्द की शिकायत लेकर 65 साला ख़ातून डॉक्टर्स से रुजू हुई थी।

न्यू इंग्लैंड जर्नल ऑफ़ साईंस में शाय हुई डॉक्टर्स की रिपोर्ट के मुताबिक़ जब ख़ातून को दर्द से नजात देने वाली गोलियां और दीगर अदवियात ने कोई जादू नहीं दिखा तो मरीज़ा ने मुतबादिल आइक्यु पंक्चर ईलाज करवाने का फैसला किया।

जिस के तहत जिस्म के मुतास्सिरा मुक़ाम पर सोई चुभोकर ईलाज किया जाता है ताहम हैरत अंगेज़ तौर पर आइक्यु पंक्चर माहिर ने सूइयों को मरीज़ा की रग और पट्ठों में ही रहने दिया ताकि ईलाज का सिलसिला मुतवातिर जारी रहे ओ उस के लिए उस ने तलाई सूईयों का इस्तेमाल किया था।

TOPPOPULARRECENT